مشاور عالی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور؛

وقت آن است که نسل اول و دوم انقلاب مدیریت را به نسل سوم و چهارم تحویل دهند/ زیبنده کشور و مخصوصا منطقه و شهرستان دماوند نیست در انتخابات سال آینده به دنبال افراد 50 و 60 ساله برود

مشاور عالی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در جمع شرکت‌کنندگان راهپیمایی 22 بهمن شهر دماوند با اشاره به اینکه وقت آن است که نسل اول و دوم انقلاب مدیریت را به نسل سوم و چهارم تحویل دهند، گفت: زیبنده کشور و مخصوصاً منطقه و شهرستان دماوند نیست در انتخابات سال آینده به دنبال افراد 50 و 60 ساله برود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید مشهدی آقایی در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهر دماوند با اشاره به اینکه تلخ‌ها و شیرینی‌ها، پیروزی‌ها و شکست‌ها و درس‌ها و عبرت‌ها تمام زندگی مردم ما را آکنده کرده است، اظهار کرد: در این 40 سال مردم در برابر تمام قدرت‌های جهان ایستادگی کرده‌اند و جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در سراسر کشور برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه جشن پیروزی انقلاب در جمهوری اسلامی ایران با باقی کشورها متفاوت است، افزود: باقی کشورها وقتی جشن پیروزی استقلال برگزار می‌کنند، معمولاً گروهی از نیروهای مسلح، مسئولان و روسا و سفرای باقی کشورها جمع می‌شوند؛ اما تمایز انقلاب اسلامی این است که امروز در هزار نقطه کشور خودم مردم پا به صحنه گذاشتند و پیروزی انقلابشان را جشن گرفتند.

سخنران مراسم 22 بهمن شهر دماوند با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در حرم رضوی در خصوص پنج نکته موردتوجه در 40 سالگی انقلاب، تشریح کرد: نخست اینکه 40 سالگی دوران پیری و فرتوتی نیست؛ بلکه آغاز نشاط و حرکت است.

مشهدی آقایی با اشاره به اینکه گفته می‌شود 40 سالگی دوران عقب‌گرد و ارتجاع مانند بسیاری از انقلاب‌ها است، تصریح کرد: درحالی‌که انقلاب اسلامی ایران برخلاف میل دشمنان در حال پیشرفت است.

وی با بیان اینکه می‌گویند انقلاب اسلامی تمام شده و الان دوران نظام اسلامی است و بایستی از انقلاب و انقلابی‌گری دست بکشیم، تشریح کرد: برخلاف این صحبت، بایستی روحیه جهادی و انقلابی در بین ملت و مسئولان زنده و پویا باشد.

سخنران مراسم 22 بهمن شهر دماوند خاطرنشان کرد: دوره 40 سالگی باید دوره پیشروی قدرتمندانه و عزتمندانه ایران و اسلام باشد که می‌بینیم امروز سران غربی خود نیز اعتراف دارند که حرف اول منطقه را ایران اسلامی است.

مشهدی آقایی تأکید کرد: دوره 40 سالگی دوره به قدرت رسیدن و روی کار آمدن نسل سوم و چهارم است و بر خلاف انقلاب‌های فرانسه و روسیه که به نسل دومشان هم نرسید، امروز نسل سوم و چهارم انقلاب آماده می‌شوند تا مدیریت را در سال‌های آینده در دست گیرند.

وی با اشاره به راه رفته در عرض این 40 سال، تشریح کرد: رژیم ستم شاهی 2500 ساله را مخصوصاً رژیم پهلوی که همه دنیا حتی روسیه و چین از آن حمایت می‌کردند را ساقط کردیم و از سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی خارج شدیم و نظام مردم‌سالار جمهوری اسلامی را مستقر کرده و روحیه «ما می‌توانیم» را احیا کردیم.

سخنران مراسم 22 بهمن شهر دماوند با بیان اینکه بهترین مشارکت‌های مردمی را در تمامی عرصه‌ها در این 40 سال رقم زدیم، بیان کرد: فرهنگ اهل‌بیت و تشیع را احیا کردیم و شعار «نه شرقی و نه غربی» را اثبات و معادله قدرت را به نفع مستضعفان تغییر دادیم و نفوذ انقلاب اسلامی را به سراسر منطقه گسترش دادیم و دستاوردهای گسترده امنیتی، فرهنگی و علمی را برای کشور تغییر دادیم.

مشهدی آقایی با اشاره به راه‌هایی که باید برویم، تشریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که ما انقلاب اسلامی را به ثمر رساندیم و نظام اسلامی را مستقر کردیم و مرحله بعد دولت اسلامی و سپس جامعه اسلامی و تمدن اسلامی است؛ دولت اسلامی تنها قوه مجریه نیست و قوه مقننه، مجریه و قضاییه مدنظر است و باید انقلاب اداری ایجاد کنیم و سیستم فرسوده بوروکراتیک کشور ما نیاز به تحول دارید.

وی خاطر نشان کرد: اقتصاد ما بیمار است و رانت‌خواری، اشرافی‌گری و باج‌خواهی از سیستم اقتصادی ما رخت بربندد و نسل اول و دوم با تشکر از زحماتشان مدیریت را به نسل سوم و چهارم تحویل دهند و پسندیده و زیبنده کشور به خصوص در منطقه و شهرستان دماوند نیست در انتخابات آینده باز به دنبال آدم‌های 50 ساله و 60 ساله باشیم؛ پس 30 ساله و 40 ساله‌ها کجا هستند.

سخنران مراسم 22 بهمن شهر دماوند با اشاره به اینکه نیاز به مدیران پیر و خسته نداریم، ادامه داد: نسل دومی‌ها کنار بروند و مشاوره دهید و بگذارید حداقل نسل سوم و چهارم به میدان بیایند و کسانی به میدان نمایندگی، امامت، وزارت، وکالت و هرچه که آمدند اجازه دهند جوان‌های 30 ساله و 40 ساله وکالت مردم را بر عهده بگیرند و امروز نیاز به مدیران جوان، جهادی، با نشاط و با روحیه انقلابی داریم تا اهداف انقلاب را به پیش ببرند و اعتماد به جوانان موتور پیش‌ران جامعه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا