شهردار آبعلی خبر داد؛

شهرداری آبعلی با کمبود ادوات و ماشین‌آلات ضروری مواجه است/ تاکنون برای احداث بهمن‌گیر در گردنه مبارک‌آباد نتیجه‌ای حاصل نشده است

شهردار آبعلی از کمبود ادوات و ماشین‌آلات ضروری این نهاد خبر داد و گفت: تاکنون برای احداث بهمن‌گیر در گردنه مبارک‌آباد نتیجه‌ای حاصل نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، کاظم شریف‌آهی در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری اظهار داشت: نداشتن ادوات و امکانات خوب و نبود ماشین‌آلات لازم از جمله مشکلات شهرداری آبعلی است که البته مکاتباتی در این زمینه صورت گرفته و نیازمند حمایت فرمانداری هستیم.

وی افزود: متاسفانه بر اساس حادثه کولاک و سقوط بهمن در سال گذشته، در خصوص نقاط ضعف و قوت پیگیری خاصی انجام نشد و با وجود مکاتبه‌ ما برای احداث بهمن‌گیر، تا به این لحظه هیج نتیجه‌ای حاصل نشد.

*خانه هلال شهر آبعلی در روزهای آتی بهره‌برداری می‌شود/ احداث ساختمان مدیریت بحران منطقه پیست اسکی آبعلی نیازمند بودجه است

شهردار آبعلی از بهره‌برداری از خانه هلال در روزهای آتی در این شهر خبر داد و گفت: در زمینه آموزش نیروهای بومی و بر اساس نشست با جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند، ظرف روزهای آتی مکانی تحت‌عنوان خانه هلال در شهر آبعلی با هدف آموزش به نیروهای بومی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شریف‌آهی عنوان کرد: در منطقه پیست اسکی آبعلی فضای خوبی وجود دارد که برای ساختمان مدیریت بحران در اختیار قرار می‌دهیم؛ نقشه آن آماده است و نیاز به بودجه داریم و پیشنهاد ما بر این است که همه دستگاه‌های خدمات‌رسان دفتری در آن داشته باشند تا بتوانند به صورت متمرکز به فعالیت بپردازند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا