با کسب 2 مدال نقره و برنز؛

شناگر رودهنی در مسابقات شنای بین‌المللی خاورمیانه درخشید

شناگر رودهنی با کسب دو مدال در مسابقات شنای بین‌المللی خاورمیانه درخشید.

لیلی شکری، سرپرست اداره ورزش و جوانان رودهن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند  اظهار داشت: در چند سال اخیر به همت هیأت شنای رودهن، رشد قابل توجهی را در تیمی و انفرادی داشتیم.

وی ادامه داد: در ایام دهه فجر هم میزبان یک دوره مسابقات چندجانبه برگزار شد که رودهن در دو بخش آقایان و خانم‌ها موفق شد مقام نخست را کسب کند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان رودهن با اشاره به موفقیت‌های شناگر نوجوانان رودهن در سطح خاورمیانه تصریح کرد: در بخش انفرادی دانیال شفیعی، شناگر نوجوان ۱۳ ساله اهل رودهن چند وقتی است در مسابقه‌های مختلف موفق شد تا با کسب مدال‌های رنگارنگ بدرخشد.

شکری افزود: در مسابقات اخیر خاورمیانه‌ای که به میزبانی امارات برگزار شد، شفیعی دو مدال نقره و برنز را از آن خود کرد.

وی بیان کرد: این نوجوان با تلاش‌های خود موفق شد در ماده‌های ۵۰ و ۱۰۰ متر کرال پشت و درمجموع این ماده‌ها به مقام نایب‌قهرمانی دست یابد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان رودهن خاطرنشان کرد: درخشش شفیعی و دیگر نوجوانان شناگر با حمایت‌های خانواده‌ها، مربیان و هیأت شنا است و اگر حمایت مسؤولان را مانند همیشه داشته باشند، امید این را داریم تا در آینده نزدیک شاهد درخشش شنای رودهن نه‌تنها در رقابت‌های استانی و کشوری، بلکه در رقابت‌های بین‌المللی باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا