سفر محسنی بند پی، استاندار تهران به شهرستان دماوند/ غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای شهر دماوند با حضور استاندار تهران

محسنی بند پی، استاندار تهران در سفر یک روزه به شهرستان دماوند از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در شهرستان دماوند، بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محسنی بند پی، استاندار تهران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب طی سفر به شهرستان دماوند با حضور در مزار شهدای شهر دماوند، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

سپس رونمایی از نخستین پلیر پخش فیلم و عکس ۳۶۰ درجه آنلاین و آفلاین کشور در شهرستان دماوند از دیگر برنامه‌های حضور استاندار تهران در شهرستان دماوند بود.

افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ناحیه مشاء دماوند در کنار افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری دماوند با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های سفر استاندار تهران به شهرستان دماوند بود.

همچنین بهره‌برداری از گلخانه شاخه گل بریده رز هیدرو پونیک شرکت امین شیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۰۰ میلیارد ریال در سطح کل 14 هزار و 800 مترمربع و سطح زیر بنا 11 هزار مترمربع از دیگر برنامه‌های حضور استاندار تهران در شهرستان دماوند بود که آب موردنیاز این پروژه یک لیتر در ثانیه است و ظرفیت اسمی تولید آن یک میلیون شاخه بریده است که حدود ۲۰ نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است و بخش عمده این گل‌ها در بازار داخلی و بخشی نیز صادر می‌شود. این پروژه در سال ۱۳۸۹ شروع شد و در سال ۱۳۹۷ موردبهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا