شهردار دماوند:

سرقت مکرر دریچه کانال آب‌های سطحی در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای منطقه گیلاوند/ حدود 90 باکس نمک در سطح شهر دماوند مستقر شده است

عباس صفری شهردار دماوند از سرقت مکرر دریچه کانال آب های سطحی در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای منطقه گیلاوند و استقرار حدود 90 باکس نمک در سطح شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، عباس صفری در پنجمین نشست شورای اداری شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: تعدادی دریچه وجود دارد که چندین بار در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای منطقه گیلاوند به سرقت رفته‌اند، از مسئولان نیروی انتظامی درخواست مراقبت در این زمینه را داریم زیرا بر اثر سقوط شهروندان در این دریچه‌ها خسارات جبران ناپذیری به وجود می‌آید.

وی افزود: در زمینه برف‌روبی سطح خیابان‌ها اقداماتی شده است، شهر به همه تعلق دارد و همه با هم در این امر مشارکت داریم و شهرداری و دیگر ادارات به وظایف خود عمل می‌کنند.

شهردار دماوند ادامه داد: با این حال برخی توقعات وجود دارد و شهروندان کمک می‌کنند، حداقل باید پیاده‌رو مقابل درب اداره خود را از برف پاک کنیم و این اقدامات می‌تواند بسیاری از خدمات‌رسانی‌ها را تسهیل کند.

صفری گفت: حدود 90 باکس نمک در سطح شهر مستقر شده تا در هر جایی که شهرداری نتوانست خدمات‌رسانی کند شهروندان اقدام کنند تا مسیر باز شود کما اینکه در گذشته مردم به همین رویه به حوزه شهری کمک می‌کردند.

وی تاکید کرد: همه با هم می‌توانیم حوزه اجتماعی را قوت بخشیم، جمعیت اداری بسیار قابل ملاحظه است که می‌توانند در کنار شهرداری به بهبود اجتماعی شهر کمک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا