سایت مشاهده سبد کالای دولتی yaranekala.ir

با راه اندازی پورتال اطلاع رسانی سامانه سبد کالای حمایتی دولت، مردم می توانند با ارسال شماره کارت بانکی حساب یارانه و کد ملی به شماره پیامک ۵۰۰۰۴۹۹ از وضعیت شمول خود در طرح سبد کالا اطلاع پیدا کنند.

وزارت صنعت معدن و تجارت با معرفی مرکز تماس و شیوه های ارتباطی با طرح سبد کالای حمایتی اعلام کرد: برای ارتباط مردم با سامانه سبد کالای حمایتی، کانال های ارتباطی زیر جهت اطلاع رسانی و پاسخ به سئوالات و پیگیری مشکلات برقرار شده است:

از طریق مراجعه به اینترنت: وب سایت رسمی اطلاع رسانی سامانه به آدرس www.yaranehkala.ir جهت مشاهده آخرین اخبار مربوط به طرح و لیست فروشگاه های مجاز در دسترس است. از طریق این وب سایت، هر شهروند می تواند وضعیت شمول خود در طرح را پیگیری و موجودی سبد کالای خود را استعلام نماید.

– جهت دریافت سبد کالای حمایتی به همراه داشتن کارت عابر بانک سرپرست خانوار الزامی است.
مراکز توزیع عبارتند از:

فروشگاه‌های امکان (کارگران)ـ اسکاد (کارکنان دولت)ـ اتکا (نیروهای مسلح)ـ رفاه (کمیته امداد ـ بهزیستی)ـ سپه (عموم مردم)ـ شهروند (عموم مردم)ـ اتحادیه فرهنگیان (فرهنگیان ـ عموم مردم).

-دریافت سبد کالا منوط به ارائه کارت ملی و کارت بانکی سرپرست خانوار که وجه یارانه به آن واریز می‌شود به مراکز توزیع است. ضمناً آن دسته از افرادی که دارای کارت بانکی نمی‌باشند، می‌توانند با مراجعه به بانکی که حساب یارانه ‌دارند درخواست صدور کارت بانکی نمایند.

-سرپرستان خانوار نیروهای مسلح جهت دریافت سبد کالایی از حکمت کارت استفاده نمایند.

خروج از نسخه موبایل