در نشست ساماندهی پیست اسکی آبعلی مطرح شد؛

ساماندهی دکه های اطراف پیست آبعلی ظرف مدت 20 روز توسط شهرداری/ شهرداری آبعلی برای مدیریت پیست اسکی باید نماینده دائم انتخاب کند

نشست ساماندهی پیست اسکی آبعلی با هدف بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای لازم جهت بهبود ارائه خدمات با حضور مسئولان و دیگر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، فرماندار شهرستان دماوند در این نشست اظهار داشت: با توجه به نزدیکی فصل سرما و احتمال بارش برف و بازگشایی پیست اسکی آبعلی باید تمهیدات لازم از سوی دستگاه‌ها پیش‌بینی شود و با هماهنگی بیشتر و تقسیم کار خدمات بهتر و شایسته‌تری به مردم گردشگرانی که به پیست اسکی مراجعه می‌نمایند، ارائه گردد.

ناصر محمودی‌فرد با اشاره به لزوم وجود مدیریت واحد در پیست اسکی آبعلی افزود: این مجموعه ورزشی و گردشگری نباید به صورت جزیره‌ای اداره شود و برای ارائه خدمات بهتر حتماً باید این مجموعه زیر نظر مدیری واحد قرار گیرد تا بتواند با هماهنگی با دیگر دستگاه‌ها خدمت‌رسانی به مردم را افزایش دهد.

وی خاطرنشان ساخت: چون مجموعه پیست اسکی آبعلی در حوزه شهری قرار دارد، مدیریت آن باید بر عهده شهرداری قرار گیرد و شهرداری آبعلی موظف است یک نماینده دائم برای این موضوع انتخاب نماید و همه عوامل خدماتی حاضر در پیست اسکی آبعلی با این مسئول هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

فرماندار شهرستان دماوند همچنین به ساماندهی دکه‌های اطراف پیست آبعلی اشاره کرد و بیان داشت: شهرداری آبعلی موظف است ظرف مدت بیست روز لیست همه دکه ها و قراردادهای آنان را به صورت مشروح تهیه نمایند و با هماهنگی اداره ورزش و جوانان نسبت به ساماندهی آن اقدامات لازم را صورت دهد.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا