در نشست تأمین آب شرب اهالی برخی از روستاهای شهرستان دماوند مطرح شد؛

ساماندهی آب تونل مشاء و احداث مخزن با تأمین اعتبار ریالی توسط حقابه بران/ جلوگیری از هدر رفت منابع آب با توجه به بحرانی بودن دشت مشاء

نشست مشترک امور آب با رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان دماوند با موضوع تأمین آب شرب اهالی برخی از روستاها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، این نشست مشترک به منظور تأمین آب شرب اهالی روستاهای کالدشت بالا و پایین، اسلام‌آباد، هاشمک، وادان در قالب مجتمع آبرسانی در بخش مرکزی دماوند به همراه روستاهای بخش رودهن شامل نوده، خورین، چشمه‌ها و یلقان دره برگزار شد.

منصور مردانی، مدیر امور آب شهرستان دماوند در این نشست ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری در تأمین آب شرب مورد نیاز روستاهای مذکور عنوان کرد: ساماندهی آب تونل مشاء و همچنین احداث مخزن با تأمین اعتبار ریالی توسط حقابه بران در راستای جلوگیری از هدر رفت منابع آب با توجه به بحرانی بودن دشت مشاء بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

وی تصریح کرد: رونق تولید مستلزم تأمین آب پایدار جهت صنایع می‌باشد و این مهم تنها با مساعدت و همکاری سایر ادارات و دستگاه‌ها در جهت فرهنگ‌سازی مصرف آب در کلیه بخش‌ها اعم از شرب و بهداشت، کشاورزی و خدمات محقق می‌گردد.

لازم به ذکر است با توجه به کمبود پتانسیل آبی در روستاهای نوده، خورین، چشمه‌ها و یلقان دره قول تخصیص آب از آبفای شهری داده شد.

شست تأمین آب شرب اهالی برخی از روستاهای شهرستان دماوند (1)

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا