رژیم صهیونیستی بعد از جریان طوفان الاقصی در تمامی اهدافش شکست خورد

امام جمعه شهر آبسرد و حومه گفت: رژیم صهیونیستی بعد از جریان طوفان الاقصی در تمامی اهدافش شکست خورد‌.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت الاسلام والمسلمین ظاهری در خطبه نماز جمعه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی بعد از جریان طوفان الاقصی اعلام کرد که با چهار هدف به غزه حملۀ زمینی می‌کند که در تمامی آن‌ها شکست خورد.

وی افزود: آزاد کردن اسرا؛ خوشان معترفند که حدود ۱۰۰ اسیر دست حماس است و حماس اعلام کرده است که حدود ۶۴ اسیر هستند و بقیه در بمباران اسرائیل کشته شده‌اند.

امام جمعه آبسرد گفت: قریب به یک سال است که هنوز رژیم صهیونیستی نتوانسته اسرای خود را پیدا کند؛ وسعت غزه مگر چقدر است؟

ظاهری ادامه داد: شاید از شهرستان دماوند هم کوچکتر هستند؛ این در حالی است که آنان ادعا می‌کردند در بین مردم غزه نیز جاسوس‌هایی دارند و این ادعا هم با این وجود با شکست مواجه شد.

وی تصریح کرد: اسرائیل در نابود کردن دولت حماس ادعا کرد بعد از طوفان الاقصی دولت حماس را هم نابود می‌کند که در این هدف هم موفق نشد. امام جمعه آبسرد ادامه داد: اسرائیل در خصوص ادعای نابودی تمام زیرساخت‌های حماس آب بستن به تونل‌ها، انفجار آن‌ها و … دارد که با توجه به ساخت خاص سینوسی آن‌ها نتوانستند، حتی این تونل‌ها را از بین ببرند.

ظاهری گفت: شکست دادن کمربند مقاومت در غزه یعنی نیروهای جهاد اسلامی وحماس که در این هم موفق نشدند.

وی عنوان کرد: تمام این فعالیت‌هایی که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد مانند انفجار پیجرها، به شهادت رساندن سید حسن نصرالله، هنیه و دیگر فرماندهان، برای به دست آوردن هیمنۀ از دست رفته خودش نزد افکار عمومی است، چون آن سرزمین امنی که آنان در پی تاسیس آن بودند با نا امنی مواجه شده است.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل