روند صعودی مراجعه کنندگان به مراکز درمانی شهرستان دماوند کاهش یافت/ احتمال مواجه شدن با پیک کرونا با عبور مسافران در مسیر بازگشت از شهرستان دماوند وجود دارد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند با بیان اینکه روند صعودی مراجعه کنندگان به مراکز درمانی این شهرستان کاهش یافت، گفت: احتمال مواجه شدن با پیک کرونا با عبور مسافران در مسیر بازگشت از شهرستان دماوند وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حسن خیرخواه در نشست ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان دماوند اظهار داشت: با توجه به شرایط رخ داده در شهرستان دماوند و تعطیلات نوروز روند صعودی مراجعه کنندگان به مراکز درمانی کاهش یافت، اما با سیر ورود مسافران، میزان مراجعه کنندگان به مراکز درمانی و بیمارستان کماکان بالاست.

وی افزود: اکثر مبتلایان با حال عمومی مساعد پس‌‌ از درمان در منزل به سر می‌برند، اما افراد با علائم شدید در مراکز درمانی ۵ شهر تحت درمان قرار می‌گیرند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند گفت: احتمال مواجه شدن با پیک کرونا با توجه به عبور مسافران در مسیر بازگشت از این شهرستان وجود دارد، بنابراین باید کمک‌ها و اطلاع رسانی ها به صورت مستمر وجود داشته باشد.

خیرخواه عنوان کرد: بخشی از تجهیزات لازم در این خصوص توسط مجموعه فرمانداری و شهرداری فراهم شده است.

وی تصریح کرد: پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان در آماده باش کامل بوده و با شرایط موجود دست و پنجه نرم می کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند گفت: شماره تلفن ۴۰۳۰ مربوط به شبکه بهداشت و درمان بوده و به ارائه خدمات به افراد می‌پردازد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا