رئیس هیأت جودوی استان تهران خبر داد؛

رودهن صاحب رئیس هیأت جودو می‌شود/ شورای فنی جودو استان تهران تشکیل می‌گردد

رئیس هیأت جودوی استان تهران با بیان اینکه فیروزکوه، پیشوا و رودهن صاحب رئیس هیأت جودو می‌شوند، گفت: شورای فنی جودوی استان تهران از بهترین‌ها تشکیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محمد بلوطی در تشریح برنامه‌های هیأت جودوی استان تهران اظهار کرد: هیأت جودو این روزها بسیار فعال است؛ برنامه‌های متنوعی در رده‌های مختلف سنی از نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان در قالب مسابقات و برنامه‌های آموزشی در بخش آقایان و بانوان داریم.

وی با بیان اینکه مسابقات انتخابی نونهالان در جریان است، افزود: حضور پررنگی را از نونهالان جودوکار که آینده‌سازان جودوی استان و کشور بودند را شاهد بودیم.

رئیس هیأت جودوی استان تهران با تأکید بر اینکه سه تیم در رقابت‌های کاتای بزرگ‌سالان در بخش بانوان حضور دارند، تصریح کرد: رقابت‌ها تنگاتنگ و از سطح کیفی خوبی برخوردارند.

بلوطی با اشاره به اینکه آزمون دان یک تا پنج آقایان را برگزار می‌کنیم، اضافه کرد: هدف ارتقای سطح جودوکاران استان است.

وی با بیان اینکه انتخابی نوجوانان و جوانان جودو استان را در پیش داریم، افزود: جودوکاران برتر در غالب تیم تهران به مسابقات قهرمانی کشور در آینده به میزبانی تهران شرکت می‌کنند.

رئیس هیأت جودوی استان تهران با تأکید بر اینکه انتخابی کوراش استان را در چهار وزن برگزار می‌کنیم، تصریح کرد: برترین‌ها به مسابقات قهرمانی کشور در یزد اعزام می‌شوند و مسابقات کوراش بزرگ‌سالان را هم برگزار می‌کنیم.

بلوطی با اشاره به اینکه پس از انتخابات مجدد هیأت‌های شهرستان‌ها که با سرپرست اداره می‌شوند صاحب رئیس می‌شوند، افزود: رودهن، پیشوا و فیروزکوه صاحب رئیس هیأت جودو می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دو سال پشت سرهم قهرمانی در رده پایه نوجوانان و جوانان داشتیم، تصریح کرد: استان تهران از جایگاه ویژه‌ای در سطح جودوی کشور دارد و یک برنامه‌ریزی شش ساله است و چهار سال را خودم مستقیم بودم.

رئیس هیأت جودوی استان تهران با بیان اینکه سال گذشته و امسال جوانان و بزرگ‌سالان ما قهرمان شدند، اضافه کرد: نوجوانان ما عالی کار کرده‌اند و بخشی از این برنامه‌ها به فدراسیون برمی‌شود ما بازوهای فدراسیون هستیم تا بتوانیم در قبال کمک‌های فدراسیون ما هم به فدراسیون در معرفی جودوکاران نخبه کمک کنیم.

بلوطی با تأکید بر اینکه اعضای شورای فنی جودو استان فردا انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: از مربیان شاخص استان و با تجربه تشکیل می‌شود و داوران خوبی داریم و در بانوان ‌هم عده‌ای خالصانه زحمت کشیدند و طی شش سال گذشته تیمی کار کردیم.

وی با اشاره به اینکه برخی‌ها باری به هر جهت کار می‌کنند، افزود: در این سیل قهرمانی گم می‌شوند و با هم‌فکری مسائل را حل می‌کنیم و تیم یک نفره ندارم، گروهی که طی این چند سال کار کردند نتیجه خوبی را رقم زدند و با حد بضاعت از قهرمانان و ورزشکاران پشتیبانی می‌کنم.

رئیس هیأت جودوی استان تهران با بیان اینکه نتیجه این کار باید برای کشور و افتخارآفرینی برای ایران باشد، تصریح کرد: باید کار کرد و دنبال پیشرفت بیشتر جودو باشیم و ارتباط خوبی با رؤسای هیأت و فدراسیون داریم و حاصل تدبیر و تلاش یک گروه به ریاست رئیس فدراسیون و در استان‌های رؤسای هیأت‌ها است تا در میادین بزرگ آینده مقام‌های ارزشمندی کسب کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا