در پی بارش‌های پیش‌رو؛

هشدار امور منابع آب دماوند نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها شهرستان دماوند

مدیر امور منابع آب شهرستان دماوند نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در این شهرستان هشدار داد و گفت: رودخانه‌های تاررود، آه آبعلی، جمع‌آبرود، سیاهرود و دلیچایی تحت پایش اکیپ‌های گشت و بازرسی هستند.

مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: براساس اطلاعیه سازمان هواشناسی با توجه ورود سامانه بارشی جدید به کشور در استان‌های تهران و البرز از امشب و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مورخ ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید با احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد.

وی افزود: اکیپ‌های گشت و بازرسی جهت پایش رودخانه‌ها و کنترل حجم آبگذری و سیلاب در رودخانه‌های واقع در حوزه عملکرد امور منابع آب شهرستان دماوند بالاخص رودخانه‌های تاررود، آه آبعلی، جمع‌آبرود، سیاهرود و دلیچایی به جهت اطلاع‌رسانی و هشدار فوری مستقر هستند.

وی تاکید کرد: شهروندان از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری و ضمن رعایت هشدارهای نصب شده توسط این نهاد در محل‌های تلاقی رودخانه و گذرها با مامورین گشت بازرسی و نظارت امور منابع آب مستقر همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا