راز محبوبیت کی روش شکست خورده و ردپای آقای «م»

از سرمربی شکست خورده تیم ملی مثل یک فاتح در برخی رسانه ها یاد می شود. راز این محبوبیت کاذب و رپرتاژ آگهی ها برای یک مربی پرتغالی- موزامبیکی چیست؟!

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، کی روش سرمربی بازنده تیم ملی مثل مربیان قهرمان به ایران بازگشت و حتی غول برره هم به استقبالش رفت تا مقابل سیل هوادارانش از این مربی پرتغالی- موزامبیکی محافظت کند! با این حال مشخص نیست که چگونه کی روش این همه در برخی رسانه ها محبوب است!؟ چگونه است که تیم ملی ایران مقابل تیم عراق بازنده می شود اما برخی رسانه ها از کی روش اسطوره می سازند و به دنبال لقبی دهان پر کن برای او می گردند؟! القابی چون کی روش کبیر!!! کی روش آریایی! خوشبختانه تا این لحظه هیچ کدام از این القاب را افکار عمومی نپسندیده اند اما شنیدیم که بسیاری از مدیران ارشد وزارت ورزش و فوتبال هم این همه حمایت از یک سرمربی بازنده حیرت زده شده اند.

حتی یکی از این افراد در جمعی خصوصی گفته: کی روش به عراق باخت و برایش دسته گل بردند و روی جلد روزنامه ها مثل سرداران فاتح مورد استقبال قرار گرفت؟! اما یک کار مثبت ما مورد توجه روزنامه ها قرار نمی گیرد.

بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال هم گفت: اگر درخشان و قلعه نویی این نتایج را با تیم ملی  می گرفتند تکه بزرگشان گوششان بود!

به هر حال شنیدیم یکی از دلایل محبوبیت کاذب این مربی پرتغالی موزامبیکی را باید در بین یکی از اطرافیان قدرتمند کی روش جستجو کرد. فردی ایرانی به نام م  که سمتیی رسمی هم در تیم ملی ندارد ولی ظاهرا خوب بلد است توجه برخی رسانه ها را به خود جلب کند به طوریکه یکی از روزنامه های پرتیراژ ورزشی مدام برای سرمربی شکست خورده تیم ملی رپرتاژ آگهی می رود! مدام تبلیغ این مربی ناکام را می کند و می گوید چنین و چنان کرده است.

به گزارش دانا، نتایج فوتبال با آدم حرف می زند کاری به شیوه تدافعی بازی تیم ملی در جام ملت ها نداریم چون این تز کی روش است اما به نتایجش کار داریم که شکست مقابل عراق نا آرام جز افتخاراتش محسوب می شود و برخی از بازیکنان پاچه خوار تیم ملی بعد از بازگشت به ایران می گویند او باید 10 سال در ایران بماند. شاید آنها به خوبی یادشان است که برخی از بازیکنان تیم ملی به دلیل یک مصاحبه انتقادی در فهرست سیاه کی روش قرار گرفتند و اکنون مدام تعریف و تمجید می کنند و کی روش را در حد یک اسطوره بالا می برند. شاید هم رد پای آقای م در این مصاحبه ها هم پر رنگ باشد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل