دیدار شهردار با رئیس اداره تبلیغات اسلامی دماوند/ رضایی‌مهر: همکاری‌های مؤثر میان شهرداری و اداره تبلیغات به ارتقای سطح فرهنگی دماوند کمک می‌کند

شهردار دماوند با رئیس اداره تبلیغات اسلامی دماوند دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، مهدی رضایی مهر شهردار دماوند، به همراه کرمانی، مسئول مرکز امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری دماوند با حجت الاسلام علیرضا نورمحمدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، شهردار دماوند و مسئول مرکز امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، ضمن تبریک این مناسبت، از زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام نورمحمدی و همکاران ایشان در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش‌های دینی در شهر دماوند تقدیر و تشکر کردند.

رضایی مهر، شهردار دماوند در سخنانی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نقش مهمی در هدایت فرهنگی و معنوی جامعه دارد و تلاش‌های مستمر و ارزنده این سازمان در ترویج و حفظ ارزش‌های دینی و فرهنگی قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اهمیت همکاری‌های فرهنگی میان نهادهای شهری و سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: همکاری‌های مؤثر میان شهرداری و اداره تبلیغات اسلامی می‌تواند به ارتقاء سطح فرهنگی و معنوی شهر دماوند کمک شایانی نماید.

در پایان این دیدار، شهردار دماوند با اهدای لوح تقدیر و هدیه، از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام نورمحمدی و همکاران ایشان قدردانی کردند.

حجت‌الاسلام نورمحمدی نیزضمن تشکر از این دیدار، بر ادامه همکاری‌ها و تعاملات سازنده با شهرداری دماوند تأکید کرد و ابراز امیدواری نمود که این همکاری‌ها بتواند به تقویت بنیان‌های فرهنگی و دینی جامعه کمک کند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل