دیدار از خانواده شهید «محرمعلی مصیبی» در آبعلی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند در دیدار از خانواده شهید «محرمعلی مصیبی» در آبعلی گفت: خانواده‌های شهدا هدایت و روشنایی هستند و حفظشان خانواده شهدا، حفظ آرمان‌های شهداست.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند؛ امیر مرادی اظهار کرد: شهدا چشم‌وچراغ ما هستند و باید این روشنایی باارزش نهادن به خانواده‌های شهدا و ارج نهادن به اهداف و آرمان شهدا همچنان روشن بماند و اجازه ندهیم دشمنان اسلام روشنایی مسیر ما را به تاریکی تبدیل کنند.

وی افزود: دشمن سعی دارد از طریق‌های گوناگون به فرهنگ و هدف ما ضربه وارد کند که باید با وحدت و یکپارچگی ترفندهای دشمنان را خنثی کنیم.
مرادی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا هدایت و روشنایی هستند که باید در تمام مراحل زندگی اجتماعی و فردی از این خانواده‌ها یادکرد و حفظشان خانواده شهدا، حفظ آرمان‌های شهداست.

بنابر این گزارش آبعلی و منطقه ی آه هم در جهاد و هم در پشتیبانی جنگ و هم در تقدیم شهید یک سرزمین نمونه با مردمی مومن و متدین که در کوران هجوم فرهنگی طاغوت، بر ارزشهای خود پای فشردند. شهید «محرمعلی مصیبی» یکی از آن جوانان یاور خمینی بود که به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: دماوندخبر

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل