دولت آیت‌الله رئیسی اقدامات شایسته‌ای را به یادگار گذاشت/ رفع مشکلات بحران آب شهرستان دماوند در دولت سیزدهم/ پایداری نسبی در بحث تامین آب شرب شهرستان دماوند/ روکش آسفالت مسیر اصلی منطقه گیلاوند طی هفته آتی آغاز خواهد شد

فرماندار شهرستان دماوند از رفع مشکلات بحران آب در دولت سیزدهم و پایداری نسبی در بحث تامین آب شرب این شهرستان خبر داد و گفت: روکش آسفالت مسیر اصلی منطقه گیلاوند طی هفته آتی آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، رضا طاهرخانی در مراسم افتتاحیه دفتر ارتباطات نماینده مردم‌ شریف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس در شهر دماوند اظهار کرد: در مسیر سخت خدمت‌گزاری برای دکتر رامین آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم در این سنگر همچون گذشته مثمر ثمر باشند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید رئیسی افزود: در سیل دماوند و فیروزکوه شاهد بودیم رییس جمهور شخصا بازدید و دلجویی کرد و دستوراتی صادر نمود و در سفر به شهرستان دماوند مصوبات خوبی برای شهرستان داشتیم.

فرماندار دماوند گفت: در شهرستان دماوند طی سه سال اقدامات شایسته‌ای شاهد بودیم و در بحث بحران آب، دماوند و برخی روستاها با این مشکل مواجه بودند.

طاهرخانی ادامه داد: اهالی شهر دماوند بیشتر اوقات‌ آب شرب نداشتند، اما اکنون تلاش شد با حفر چاه و انتقال آب شرب به مخازن به پایداری نسبی در بحث تأمین آب طی دو سال گذشته رسیده‌ایم.

*۲۰۰ کیلومتر از راه‌های شهری و روستایی در دولت سیزدهم آسفالت شد

وی بیان کرد: در بحث راه‌ها، اقدامات اندک بود و ۲۰۰ کیلومتر طی سال راه‌های اصلی و روستایی آسفالت گردید و هفته آینده بلوار اصلی منطقه گیلاوند روکش آسفالت آن آغاز خواهد شد.

فرماندار دماوند خاطرنشان کرد: آسفالت مسیر روستاهای منتهی به گرمابسرد بعد از چند سال مطالبات مردم در دولت سیزدهم محقق گردید و در بحث طرح‌های هادی گام‌های بلندی برداشته شد.

طاهرخانی افزود: همچنین اقدامات قابل توجهی سه سال گذشته در بحث خانه‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع برداشته شد.

*اختصاص اعتباری برای آسفالت معابر مسیر اصلی منطقه گیلاوند/ عملیات روکش آسفالت هفته آتی آغاز می‌شود

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند در افتتاح دفتر ارتباطات نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس در شهر دماوند اظهار کرد: اعتباری برای آسفالت مسیر اصلی منطقه گیلاوند اختصاص یافته است.

وی افزود: تا سال آینده دو پایگاه سلامت در مسکن مهر دماوند و رودهن افتتاح خواهد شد؛ یک متر فضای ورزشی در مسکن مهر پیش بینی نشده بود؛ تا دو ماه آینده زمین چمن مهک بهره‌برداری خواهد شد.

فرماندار شهرستان دماوند در خصوص رفع نقاط حادثه خیز گفت: در شهر کیلان پد بالگرد و پایگاه امداد و نجات جاده‌ای افتتاح شد و در روستای سربندان پد بالگرد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

طاهرخانی تصریح کرد: امیدواریم در ادامه راه با تعامل و همراهی دولت و مجلس به ویژه نماینده مردم در مجلس برقرار خواهد شد، خدمات شایسته‌تری برای مردم انقلابی داشته باشیم.

وی بیان کرد: هفته آینده رویداد مهم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را خواهیم داشت که از همه مردم و آحاد مختلف دعوت می‌کنیم که پای صندوق‌های رأی حضور یابند تا انتخاب اصلحی برای ادامه راه شهدای خدمت داشته باشیم.

فرماندار شهرستان دماوند تاکید کرد: تمام مقدمات کار برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور مردم فراهم شده تا انتخاباتی سالم و با حضور گسترده مردم در هشتم تیرماه در کشور و شهرستان دماوند شاهد باشیم.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل