دوره آموزشي دهياران استان تهران در دماوند آغاز شد

اولین دوره آموزشی دهیاران ویژه دهیاران شهرستانهای دماوند، پردیس و فیروزکوه با حضور علي بیگی، مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری تهران و فرماندار دماوند  در محل دانشگاه پیام نور دماوند برگزار شد.

به گزارش تارود، در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی که بیش از 100 دهیار سه شهرستان دماوند، پردیس و فیروزکوه در آن شرکت دارند و به مدت 56 ساعت آموزش مي بينند؛ علی بیگی مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری تهران در سخنانی با اشاره به اهمیت موضوع آموزش در ساختار مدیران اجرایی گفت: مدیران و کارکنان و به ویژه دهیاران مکلفند در راستای تحقق وظایف سازمانی و اهداف خرد و کلان و همچنین افزایش کیفیت و بازدهی در جهت توانمندسازی و مهارت های شغلی خود رأس اقدام كنند.

وی افزود: این آموزش ها به صورت مستمر برای کلیه پرسنل است به همین منظور سعی شده تا آموزشهای ویژه کارکنان و در این مورد دهیاران از سطح استانداری خارج و به فرمانداری ها منتقل شود که با موافقت استاندار محترم، برای اولین بار دوره آموزشی ویژه دهیاران به مرکزیت دماوند برای سه شهرستان در حال برگزاری است.

به گفته مديركل آموزش و پژوهش استانداري تهران، با توجه به عنايت هاي ويژه استاندار تهران و نامگذاري سال 93 از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي، همه تلاشمان را به كار مي گيريم تا با توسعه بينش و افزايش مهارت كاركنان با آموزش مستمر زمينه تحقق شعار سال جاري را فراهم كنيم.

بیگی خاطرنشان ساخت: این دوره آموزشی شامل موضوعات آشنایی با قوانین و مقررات، مباحث ساخت و ساز و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و همچنین موضوعات مالی است که در پایان این دوره و برگزاري آزمون به دهیاران گواهی نامه آموزشی در چهار دوره به مدت 56 ساعت اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/س

خروج از نسخه موبایل