آمادگی 35 دهیاری روستاهای بخش مرکزی دماوند جهت مقابله با بحران‌های احتمالی/ اداره راهداری دماوند با دهیاران همکاری لازمه را داشته باشد

معاون بخشدار مرکزی دماوند از آمادگی 35 دهیاری روستای این شهرستان جهت مقابله با بحران‌های احتمالی خبر داد و گفت: اداره راهداری شهرستان دماوند در مواقع بحرانی با دهیاران همکاری لازمه را داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سلیمانی در نشست ستاد مدیریت بحران فرمانداری شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان اظهار کرد: با دهیاری‌های بخش مرکزی دماوند هماهنگی‌های لازم شده است تا در روستاها افرادی که دارای ماشین‌آلات سنگین هستند در روزهای بارندگی به کمک دهیاری‌ها بشتابند.

وی افزود: در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد و فقط اداره راهداری باید هماهنگی‌های لازم با دهیاری‌ها در خصوص نمک‌پاشی انجام دهد و مدیریت بحران در روستاها بر عهده دهیاران می‌باشد که در برف‌روبی نیز سر و کار ما بیشتر با راهداری است.

معاون بخشدار مرکزی دماوند گفت: از 44 روستا در بخش مرکزی دماوند 35 روستا دارای دهیاری هستند با توجه به این میزان آمار وقتی تماسی با راهداری گرفته می‌شود این اداره باید با دهیاری‌ها هماهنگی کند و از بار بخشداری بکاهد.

سلیمانی ادامه داد: همچنین به دهیاران گفتیم اوقاتی که امکانات اجازه ورود می‌دهد نسبت به رفع این‌گونه حوادث اقدام کنند اما در زمان‌هایی که نیاز به ماشین‌آلات راهداری است باید مجموعه و عوامل این نهاد ورود کند.

وی بیان کرد: اما متأسفانه در این رابطه اداره راهداری پاسخ می‌دهد که کارشناسان باید فرستاده شوند و بازدید کنند که بعد تجهیزات فرستاده شود با توجه به مسیر زیاد حدود یک ساعت و نیم طول می‌کشد و رفت و آمد در این مدت با مشکل مواجه می‌شود.

معاون بخشدار مرکزی دماوند در پایان تأکید کرد: اداره راهداری دماوند باید تلفن‌های دهیاری‌ها را جدی بگیرد و در زمینه نمک‌پاشی نیز همکاری کرده و کمک حال دهیاری‌ها باشند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا