دماوند رتبه آخر در اخذ سند اراضی ملی در سطح استان تهران را دارد/ اجرای طرح اصلاح هندسی در دماوند 6 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند با بیان اینکه این شهرستان رتبه آخر در اخذ سند اراضی در ملی سطح استان تهران را دارد، گفت: اجرای طرح اصلاح هندسی در شهرستان دماوند 60 میلیارد ریال اعتبار لازم دارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، علی خلیلی در نشستی با مسئولان در فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان دماوند رتبه آخر در اخذ سند اراضی ملی را در استان تهران است و  در کل استان تهران از میزان یک میلیون هکتاری که در حال حاضر وجود دارد، 46 هزار هکتار  مربوط به شهرستان دماوند که بیش از 80 درصد آن متعلق به منابع طبیعی است.

وی ادامه داد: در دو گزارشی که برای فرمانداری شهرستان دماوند ارسال کردیم، اعلام نمودیم که اگر قرار است طرح اصلاح هندسی در شهرستان دماوند با وجود نیروی متخصص و امکاناتی لازمه صورت گیرد، حدود 60 میلیارد ریال اعتبار لازم داریم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند گفت: 10 هکتار اراضی ملی به ارزش 500 میلیارد ریال در منطقه آبعلی رفع تصرف و به نفع دولت بازگرداننده شد که این آزادسازی، در راستای اجرای بند یک ماده 55 قانون حفاظت و بهره‌برداری از اراضی ملی صورت گرفت.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل