در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صورت گرفت؛

بیانیه و فراخوان مشترک دانشگاهیان شهرستان دماوند/ واقعه ۱۳ آبان برخاسته از مطالبه‌گری نسل جوان دانشجو و دانش‌آموز است

بیانیه و فراخوان مشترک دانشگاهیان شهرستان دماوند به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در متن این بیانیه آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم» 13 آبان نماد طمع ورزی آمریکا، وابستگی رژیم طاغوت، ایستادگی ایمان متکی به بصیرت، پیشقر اولی نسل جوان در صحنه، و شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی است.

واقعه ۱۳ آبان که برخاسته از روحیه حق طلبی، عدالت خواهی و مطالبه‌گری نسل جوان دانشجو و دانش‌آموز است برگ زرینی است از تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی که مایه مباهات و افتخار ملت غیور ایران گشت.

رویدادی بزرگ که در آن جوانان دانشجو و دانش آموزان پرشور و با ایمان و پیرو خط رهبر و ولایت، استبداد و بیدادگری دشمن را برنتافتند و در حرکتی انقلابی لانه جاسوسی و بساط شیطانی آمریکا و متحدانش را درهم نوردیدند.

اینک ما دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های شهرستان دماوند، همگام وهمصدا با دانشگاهیان سراسر کشور و ملت غیور ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شور و شعور بر خواسته از نهضت حسینی، بار دیگر در صحنه‌ی یوم‌الله ۱۳ آبان حاضر شده و فریاد استکبار ستیزی و حق‌طلبی خود را به گوش جهانیان می‌رسانیم.

ما دانشگاهیان به‌عنوان نسل بیدار و آگاه انقلاب مجدانه از دولتمردان و خادمان نظام و ملت می‌خواهیم با اطاعت از فرامین و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله) و اتحاد و یکدلی، سد محکمی در مقابل نفوذ بیگانگان و دشمنان ساخته و با اعتماد به جوانان متعهد و مؤمن انقلابی مسیر استقلال و رهایی از وابستگی به بیگانه را طی نمایند. و بدانند ما تا آخرین نفس درپای اهداف والا و آرمان‌های نورانی امام راحل عظیم الشان و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خواهیم ماند.

دشمنان کوردل و زبون ملت ایران خصوصاً آمریکا، اسرائیل و متحدانشان بدانند که تهدید، تحریم و فشارهای اقتصادیِ آنان هیچ خللی در سد عظیم و دشمن شکن مردم ما وارد نخواهد کرد و آنان را در راه هدف خود مصمم‌تر خواهد ساخت.

جاوید باد میهن بزرگ اسلامی و
مرگ بر آمریکا / مرگ بر اسرائیل
_________________________________________________
دانشگاهیان شهرستان دماوند
دانشگاه پیام نور مرکز دماوند/دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند/ دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن/ دانشگاه علمی کاربردی دماوند/ دانشگاه ارشاد دماوند/ دانشکده کشاورزی آیینه ورزان دماوند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا