خدمات اولیه در مسکن مهر مهرآباد رودهن تا پایان امسال ارائه می‌شود

بخشدار رودهن گفت: خدمات اولیه در مسکن مهر مهرآباد رودهن از آب‌رسانی گرفته تا شاخه‌های دیگر مانند مخابرات و گازرسانی تا پایان امسال ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رضا طاهرخانی در مورد وضع مسکن مهر در مهرآباد رودهن اظهار داشت: اقدامات خوبی در راستای رفع کمبودها و نواقص مسکن مهر صورت گرفته است.

بخشدار رودهن تصریح کرد: مشکل خاصی در بحث ساخت در مسکن مهر مهرآباد نداریم و کارها در مسیر تکمیل این حوزه در بخش رودهن در حال انجام است.

طاهرخانی گفت: شکل‌گیری زیرساخت‌ها در مسکن مهر مهرآباد رودهن یک اصل مهم و زیربنایی است و زیرساخت آب‌رسانی در مسکن مهر مهرآباد رودهن، بخشی از مشکلات ما در تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر در این منطقه بود و در جلساتی که با مسؤولان ذی‌ربط داشتیم، مخزنی که باید در امر آب‌رسانی احداث می‌شد، در این منطقه ساخته شد.

طاهرخانی با بیان اینکه مخزن آب مسکن مهر مهرآباد در راستای آب‌رسانی در این منطقه قابل بهره‌برداری است، تصریح کرد: مشکل آب در این منطقه برطرف شده است.

بخشدار رودهن تأکید کرد: سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند برق و مخابرات هم فعالیت خوبی داشتند و در این جنس زیرساخت‌ها در مسکن مهر مهرآباد مشکل خاصی نداریم.

طاهرخانی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان در بحث تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر مهرآباد وظایف خود را انجام داده‌اند، اضافه کرد: تکمیل زیرساخت‌ها یک اصل مهم در تکمیل پروژه مسکن مهر است.

بخشدار رودهن با تأکید بر اینکه در بحث فاضلاب شهری اقدامات اولیه صورت گرفته است، ابراز داشت: امیدواریم در سال جاری زیرساخت‌هایی که قرار بود پیگیری و در مسکن مهر مهیا شود و متقاضیان ما در این منطقه مستقر و خانه‌های خود را تحویل بگیرند، فراهم آید.

طاهرخانی اظهار داشت: ساخت مسجد هم در مسکن مهر مهرآباد در حال پیگیری بوده و اقدامات خوبی هم در این مورد انجام شده است؛ تا پایان سال خدمات اولیه‌ای که در این منطقه نیاز است را در اختیار مردم و ساکنان مسکن مهر قرار می‌دهیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا