رئیس جهاد کشاورزی دماوند:

برگزاری مجمع عمومی عادی و فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی دماوند

رئیس جهاد کشاورزی دماوند از برگزاری مجمع عمومی عادی و فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

حسین اردلانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظها کرد: مجمع عمومی عادی و فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان دماوند با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان و نماینده ناظر و هماهنگ کننده صندوق‌های شهرستانی استان تهران در محل سالن اجتماعات مدیریت جهاد کشاورزی دماوند با مشارکت جمعی از سهامداران برگزار شد.

وی افزود: در این نشست صورت‌های مالی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۹۷ مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

رئیس جهاد کشاورزی دماوند بیان کرد:: همچنین در ادامه نشست انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرسین قانونی شرکت با موفقیت انجام گرفت.

رئیس جهاد کشاورزی دماوند در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت: هیات مدیره جدید صندوق ضمن رعایت مفاد اساسنامه، سایر قوانین و مقررات مربوطه با تقویت تعاملات با تشکل‌ها، تعاونی‌ها و بهره‌برداران حقیقی بخش کشاورزی در جهت افزایش توانایی‌ها و رسیدن صندوق به جایگاه شایسته در بخش کشاورزی برنامه‌ریزی کنند.

 برگزاری مجمع عمومی عادی و فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی دماوند  برگزاری مجمع عمومی عادی و فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی دماوند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا