امام جمعه دماوند:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه یک از جلوه‌های اطاعت از ولی فقیه است/ به کوری چشم دشمنان دهه پنج انقلاب را آغاز می‌کنیم/ ملت ما دیگر اجازه حکومت طاغوت برخود را نمی‌دهد

امام جمعه دماوند با تاکید حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه یک از جلوه‌های اطاعت از ولی فقیه است، گفت: به کوری چشم دشمنان دهه پنج انقلاب را آغاز می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: همه ما باید در این ایام در مجالس عزای فاطمی شرکت کنیم و مواعظ روحانیون بزرگوار و مبلغان دینی را در باب فضیلت و مقام حضرت زهرا (س) و سبک زنگی آن بهره خواهیم برد.

وی افزود: همچنین فردا اجتماع فاطمی با عزاداری دسته‌های زنجیرزنی و سینه‌زنی از محل امامزاده شمس‌الدین محمد(ع) به سمت مسجد جامع دماوند حرکت خواهد کرد.

امام جمعه دماوند گفت: همه حاضرین به غایبین اطلاع بدهند تا مراسم عزاداری ورز شهادت آن حضور با شکوه برگزار شود تا نزد حضرت رسول و امیرالمؤمنین(ع) رو سپید و سربلند باشیم و جا دارد از زحمات جوانان ستاد مردمی عزاداران فاطمی نهایت تشکر و قدردانی کنیم.

فتاح دماوندی با بیان اینکه روز دوشنبه 22 بهمن‌ماه سالروز پیروزی انقلاب سلامی ایران به رهبری فقیه مجاهد و عالم عامل حضرت امام خمینی (ره) گفت: امام راحل انقلاب اسلامی را معجزه بزرگ الهی دانست و معتقد بود این پیروزی با تاییدات غیبی الهی حاصل شده است.

وی گفت: این نظامی که بعد از انقلاب به نام جمهوری اسلامی تشکیل گردید، مردم به آن رای آری دادند و با خون شهدای عزیزمان آبیاری شد که بهترین جوانان و مردان و زنان این کشور بودند آنها برای اسلام و اطلاعت از نایب امام زمان(ع) و فی سبیل الله به موقع به وظیفه خود عمل کردند.

امام جمعه دماوند خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه یک از جلوه‌های اطاعت از ولی فقیه در راستای پشیمانی از اصل نظام اسلامی آرمان شهداست.

فتاح دماوندی بیان کرد: دشمن از اینکه ما به لطف خداوند متعال چهلمین سال پیروزی خود را دیدم عصبانی است و البته به قول شهید بهشتی باید از این عصبانیت بمیرد.

وی گفت: همچنین به کوری چشم دشمنان دهه پنجم انقلاب را آغاز می‌کنیم و آنها همه باید ناراحت از این موضوع باشند.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: ملت ما دیگر اجازه حکومت طاغوت برخود را نمی‌دهد و ملت ما دیگر طعم تلخ نظام شاهنشاهی و دیکتاتوری را نخواهند چشید.

فتاح دماوندی تاکید کرد: بقول شهید بهشتی خطاب به آمریکا که گفت ملت ما همین است که می‌بینی و می‌شناسی و تا زمانی که مدرم ما به قرآن و اهل بیت متمسک هستند در راه خدا استقامت می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا