فرماندار شهرستان دماوند:

حضور خوش‌نشین‌ها در دماوند امکانات و تجهیزات لازم را به منظور مقابله با بحران می‌طلبد

فرماندار شهرستان دماوند گفت: حضور خوش‌نشین‌ها در دماوند امکانات و تجهیزات لازم را به منظور مقابله با بحران می‌طلبد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به وقوع زمین‌لرزه‌های متعدد در هفته‌های اخیر در ۲ استان تهران و البرز و برقراری وضعیت آماده‌باش، به منظور بررسی وضعیت، امکانات و ارزیابی‌ خدمات‌رسانی در زمان بحران به مردم، بازدید از پایگاه اقماری چناران این شهرستان به همراه رئیس جمعیت هلال احمر کشور در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ضمن ارزیابی امکانات در طی این بازدید، مهم‌ترین نیازهای شهرستان مطرح شد و آمادگی خود را به منظور قرار گرفتن در کنار جمعیت هلال احمر اعلام کردیم.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: بر اساس آمار جمعیتی و شرایط شهرستان و حضور خوش‌نشین‌ها می‌طلبد که امکانات کافی و لازم را در منطقه داشته تا در زمان بحران و فعال شدن گسل مشاء و اتفاقات مشابه در منطقه آماده باشیم.

وی افزود: باید شرایطی را مهیا کنیم که نیازی به مساعدت دیگر شهرستان‌ها نداشته باشیم و بتوانیم خدمات مناسبی‌ را به مردم دماوند ارائه دهیم.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: با توجه به در نظر گرفتن ظرفیت وزارت کشور و جمعیت هلال احمر، مردم باید در زمان بحران در کنار این نهاد قرار گیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا