امام جمعه رودهن:

جمهوری اسلامی روزبه‌روز قوی‌تر می‌شود/ ترامپ دیوانه آبروی نداشته خودش را می‌برد

امام جمعه رودهن گفت: جمهوری اسلامی روزبه‌روز قوی‌تر می‌شود و ترامپ دیوانه هر چه سخن بگوید، آبروی نداشته خودش را می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام محمدرضا مدیح در جمع شماری از مردم رودهن اظهار داشت: زمانی قانون کاپیتولاسیون، مصونیت قضایی و مصونیت امنیتی را برای خارجی‌ها مخصوصاً آمریکایی‌ها تصویب کردند؛ آمریکا از دولت ایران خواست مأموران ما باید در ایران امنیت کامل داشته باشند و هیچ‌کس حق نداشته به آن‌ها بگوید بالای چشمشان ابروست و محاکمه کند و شاه این را پذیرفت.

وی تصریح کرد: این امر در کابینه اسدالله علم تصویب شد و اولین کسی که فریاد برآورد، امام خمینی (ره) بود؛ ایشان در اوج تنهایی و غربت یک عده‌ای روحانیون، طلاب و روحانیت، فضلای انقلابی و مدرسان و یک عده از اساتید روشن‌فکران و دانشجویان طرف امام بودند و با فریاد امام دشمن لرزید.

امام جمعه رودهن ادامه داد: آمریکا توطئه کرد و امام را شبانه دستگیر و تبعید کردند و دیگر تبعیدها و مشکلات و محرومیت‌ها به وجود آمد؛ دانش‌آموزان و دانشجویان 13 آبان سال 57 به مناسبت اینکه امام فریاد برآورده بود و دستگیر و تبعید و زندانی شده بود، در دانشگاه تهران تجمع کردند و مأموران ستم‌شاهی در یک چند لحظه و چند دقیقه 56 دانشجو و دانش‌آموز را به خاک و خون کشاندند.

مدیح بیان کرد: 13 آبان 57 و 13 آبان 58 فرارسید؛ دانشجویان خط امام هجوم بردند و جاسوس خانه و سفارت آمریکا را اشغال کردند و بعد دیدید که چه اسنادی از آن سفارت برآمد.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی به سمت این رفت که ایران را گوش‌مالی بدهد و در پنجم اردیبهشت 59 استکبار جهانی به ایران حمله کردو به لطف الهی ریگ‌های طبس به مدد امت اسلامی آمد و استکبار در صحرای طبس زمین‌گیر و نابود شد.

امام جمعه رودهن ادامه داد: مردم برای همیشه یک حرکت و یک موقعیت تاریخی از خودش به‌ جای گذاشتند؛ مبارزه با استکبار جهانی و بسیار اهمیت دارد؛ روزی که در کشور ما امام ما تنها بود، آمریکا نتوانست غلطی کند و آن روزی که امام به ایران بازگشته بود و انقلاب را تازه سر و سامان داده بود، هیچ غلطی نتوانست بکند، روزی که در ایران جنگ داخلی به راه انداخت، هیچ غلطی نتوانست کند و روزی که جنگ عراق را بر ما تحمیل کرد، پیش نبرد و کاری نکرد.

مدیح اظهار داشت: امروز به لطف الهی جمهوری اسلامی قوی و مستقل است و رهبر انقلاب و مسئولان نظام همه پای جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و امروز انقلاب اسلامی بیمه است.

وی گفت: ترامپ دیوانه هر چه سخن بگوید، آبروی نداشته خودش را می‌برد و جمهوری اسلامی روزبه‌روز قوی‌تر می‌شود؛ جمهوری اسلامی نه‌تنها در ایران قدرت دارد، بلکه در منطقه، غرب آسیا، در خاورمیانه قدرت دارد و حرف اول را می‌زند.

امام جمعه رودهن ادامه داد: دنیای اروپا و غرب و آمریکا همه سرانگشت جمهوری اسلامی و ایران می‌چرخند و در واقع از توطئه‌ها کوتاهی نمی‌کنند اما نتیجه‌ای نخواهند گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا