سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند:

جلوگیری از ورود بیش از ۳۵ هزار خودرو غیر بومی به شهرستان دماوند

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند از جلوگیری از ورود بیش از ۳۵ هزار خودرو غیر بومی به این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری در این خصوص اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور، از ساعت ۲۴ هفتم فروردین ماه اعمال طرح محدودیت تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان دماوند را آغاز و چهار ورودی شهرستان را با همکاری نهادهای انتظامی و امدادی مسدود و از تردد خودروهای غیر بومی و افرادی که سکونت دائم در این شهرستان نداشتند، جلوگیری به عمل آمد.

وی افزود: در طی چهار روز اخیر که این طرح در دستور کار قرار گرفت، از ورود بیش از ۳۵ هزار خودروی غیربومی جلوگیری و از محل دور برگردان سه راهی مهرآباد برگردانده شدند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند ادامه داد: به طور تقریبی با انسداد مسیر سه‌راهی مهر آباد از ورود بیش از ۹۵ درصد از خودروهای غیر بومی به شهرستان دماوند که از این محور در حال تردد بودند جلوگیری به عمل آمد.

حیدری بیان کرد: بی‌شک در روزهای آتی، میزان تردد خودروها در این محور با توجه به با بازگشت مسافران بیشتر شده و به همین منظور نظارت بر این محورها و همچنین نیروهای انسانی مستقر در محورهای مسدوده شده افزایش یافته تا بتوانیم از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کرده و زنجیره انتقال این ویروس منحوس را قطع کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا