جلسه هم‌اندیشی با مدیران اماکن روستایی و مدیران خانه‌های ورزش روستایی شهرستان دماوند/ ایجاد شور و نشاط در بین روستائیان با اجرای برنامه‌های مفرح و شاد

جلسه هم اندیشی با مدیران اماکن روستایی و مدیران خانه‌های ورزش روستایی شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، این جلسه با حضور مدیران اماکن ورزشی روستاهای سربندان، آرو، مرا، گرمابسرد و خانه‌های ورزش روستاهای سیدآباد، چنار شرق، کهنک، دهنار و زان با حضور یزدانی سرپرست اداره ورزش و جوانان، عنصری رئیس هیات ورزش‌های بومی _ محلی، درویش متولی مسئول اماکن ماده ۸۸، کاظمی مسئول امور اداری، قاسمی مسئول کانون بسیج ورزشکاران و دکتر سیستانی رئیس هیات پزشکی ورزشی در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند برگزار گردید.

️ابتدا یزدانی ضمن خیر مقدم و تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی از دهیاران و مدیران اماکن ورزشی خواست تا برنامه‌ها و مسابقات ورزشی را در هفته تربیت بدنی در سطح روستاها برگزار نمایند.

یزدانی افزود: ایجاد شور و نشاط در بین روستائیان با اجرای برنامه‌های مفرح و شاد و انجام بازی‌های بومی محلی مورد انتظار این اداره می باشد.

️عنصری رئيس هیات بومی _محلی نیز در خصوص اجرای بازی‌های بومی _محلی و استفاده از امکانات و تجهیزات خانه‌های ورزش به صورت رایگان مطالبی را بیان کردند.

️در ادامه درویش متولی مسئول اماکن ماده ۸۸ نیز در خصوص انجام برنامه‌های متنوع ورزشی در خانه‌های ورزش روستایی با امکان برخورداری همه روستاییان از خدمات ورزشی گفت: مدیران سالن‌های ورزشی تمدید قرارداد سالن‌ها و بیمه مسئولیت مدنی و ورزشی و سایر مقررات در متن تفاهم نامه را در دستور کار خود قراردهند.

در پایان با اهداء لوح تقدیر از خدمات یکساله مدیران اماکن روستایی و خانه‌های ورزش تقدیر به‌ عمل آمد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل