با حضور جانشین معاونت آموزش ستاد کل نیروهای مسلح؛

جشن بزرگ انقلاب در شهر رودهن برگزار شد+تصاویر

جشن بزرگ انقلاب در رودهن با حضور جانشین معاونت آموزش ستاد کل نیروهای مسلح، مسؤولان و آحاد مردم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در ششمین روز از ایام‌الله دهه فجر، جشن بزرگ انقلاب در رودهن با حضور جانشین معاونت آموزش ستاد کل نیروهای مسلح و دیگر مسؤولان و همچنین آحاد مردم بخش رودهن در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر سردار فرجیان‌زاده جانشین معاونت آموزش ستاد کل نیروهای مسلح، امام جمعه، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه رودهن و دیگر مسؤولان حضور دارند.

همچنین صابر خراسانی شاعر نام‌آشنا کشورمان میهمان دیگر این برنامه انقلابی بود.

*مسئولان اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند/ مردم حرف اول و آخر را در نظام اسلامی می‌زنند

سردار سعید فرجیان‌زاده  در جشن بزرگ انقلاب در رودهن اظهار داشت: وقتی شاه پهلوی از ایران فرار کرد، ۳۱ میلیارد دلار از کشور خارج شد و شاه در هر قرارداد سهم خود را برمی‌داشت.

وی ادامه داد: اگر جنایت‌ها را نگوییم، قدردان نعمت‌ها نیستیم و انقلاب اسلامی افتخار ملت است.

جانشین معاونت آموزش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قبل از انقلاب اسلامی، مسلمانان در جهان تحقیر می‌شدند اما بعد از انقلاب دستاوردهای جدیدی به دست آمد.

فرجیان‌زاده ادامه داد: مردم‌سالاری و انتخاب نمایندگان و مدیران به‌طور مستقیم و غیرمستقیم توسط آرای مردم از مهم‌ترین دستاوردهای بعد از انقلاب اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: مردم حرف اول و آخر را در نظام جمهوری اسلامی ایران می‌زنند و ایران با مردم است که نگین امنیت منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود.

جانشین معاونت آموزش ستاد کل نیروهای مسلح افزود: علی‌رغم تمام دشمنی‌ها، ایران حرف اول و آخر را در خاورمیانه می‌زند و در خیلی از مباحث به‌خصوص علمی شاهد پیشرفت‌های خوبی بوده‌ایم.

فرجیان‌زاده خاطرنشان کرد: در کنار دستاوردها دچار چالش‌هایی ازجمله مشکلات اقتصادی هم هستیم که اگر از هشت سال پیش مسؤولان، نکته‌ها و حرف‌های رهبری را فرامی‌گرفتند و به اقتصاد مقاومتی عمل می‌کردند، امروز دچار مشکل اقتصادی نبودیم؛ مسؤولان سعی کنند تا اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند.

وی اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم و از تمام افرادی که این جشن بزرگ را بر پا کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا