جزئیات جدید از کشف باند نفوذ آمریکا در مطبوعات کشور

image469821گفته می شود آفرین چیت ساز از عناصر نزدیک به مسئولان وزارت ارشاد یکی دیگر از دستگیر شدگان است.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در ادامه بررسی های خبرنگار دانا، در خصوص کشف شبکه نفوذ دشمن در کشور از طریق رسانه ها جزئیات حدیدی از این ماجرا روشن شد.

در همین رابطه گفته می شود آفرین چیت ساز از عناصر نزدیک به مسئولان وزارت ارشاد یکی دیگر از دستگیر شدگان است.

وی مطالب و یادداشت هایی را نیز در برخی رسانه ها با نام خودش منتشر کرده است.

پیش از این اعلام شده بود که باند نفوذ آمریکا در مطبوعات کشور کشف شد و در همین رابطه پنج نفر از عوامل مرتبط با پروژه نفوذ دشمن در کشور هم که در مطبوعات فعال بودند، بازداشت شدند.

پیش از این رهبر انقلاب بارها در خصوص خطر نفوذ دشمن به کشور از طریق رسانه‌ها هشدار داده بودند.

مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام در خصوص خطر نفوذ دشمن به کشور، هشدار جدی دادند و فرمودند”نیت آنها این بود که از این توافق راهی پیدا کنند برای نفوذ در کشور؛ ما این راه را بستیم؛ ما این راه را به طور قاطع خواهیم بست. نه نفوذ اقتصادی آمریکا را در کشور اجازه خواهیم داد، نه نفوذ سیاسی و نه نفوذ فرهنگی. با همه‌ی توان -که بحمدالله این توان، امروز زیاد هم هست- با این نفوذ مقابله خواهیم کرد‌”.

نخبگان و کارشناسان معتقد هستند مطبوعات وابسته می توانند نقش کلیدی در نفوذ دشمن به کشور ایفا کنند حتی رهبر انقلاب بارها در این خصوص تذکر دادند تأکید رهبر انقلاب مبنی بر تبدیل شدن بعضی از مطبوعات به پایگاه دشمن ، توسط بعضی از مسئولین در گذشته جدی گرفته نشد و ماحصل آن بروز فتنه 88 و تبعات آن بود.

منبع: راه دانا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا