تکریم ارباب رجوع یا «تحقیر ارباب رجوع» در برخی از ادارات شهرستان دماوند؟
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در طی سالیان اخیر مسئله توجه به رضایت ارباب رجوع در سازمانهای دولتی توسط مسئولین عالی کشور تشخیص داده شد و مورد تاکید قرار گرفت.
منشورهایی چون تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی برای سازمانها و دستگاههای دولتی ابلاغ شد، اما آنچه بعضا در برخی از سیستمهای دولتی شهرستان دماوند به وضوح به چشم میخورد، به جای تکریم ارباب رجوع، پدیدهای به اسم «تحقیر ارباب رجوع» است.
به طور مثال گم شدن پرونده موضوع عادی که گریبانگیر ارباب رجوع در اکثر ادارات شهرستان دماوند شده است.
انتهای پیام/