عضو شورای اسلامی شهر رودهن خبر داد؛

توسعه بوم‌گردی در اطراف اثر تاریخی پل نمیر شهر رودهن/ کلنگ‌زنی پروژه پل شهدای گمنام و آبشار مطهری با اعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد تومان

عضو شورای اسلامی شهر رودهن از توسعه بوم‌گردی در اطراف اثر تاریخی پل نمیر به همراه کلنگ‌زنی پروژه پل شهدای گمنام و آبشار مطهری با اعتباری بالغ‌بر ۴ میلیارد تومان خبر داد.

عباسعلی عاشقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در بودجه شهرداری امسال در تمام جوانب از جمله فضای سبز، عمرانی، حقوقی و اجرایی با دقت بررسی و نهایی کرده است.

وی افزود: دو پروژه پل شهدای گمنام با 4 میلیارد تومان هزینه و آبشار مطهری با یک میلیارد و نیم تومان هزینه کلنگ زنی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر رودهن بیان کرد: ساخت درمانگاه مجهز تأمین اجتماعی در شهر رودهن با حضور زمان حضور مسئولان سازمان تأمین اجتماعی کلنگ‌زنی شده و بر اساس اسناد موجود قرارداد نهایی می‌شود.

عاشقی بیان کرد: فعالیت‌های خوبی در حوزه زیباسازی شهری انجام شده و در بحث حمل و نقل خط اتوبوسرانی از نوبنیاد به رودهن دایر است.

وی ادامه داد: به‌منظور حمایت از ون‌های مسافربر در این مسیر با حمل و نقل بومهن هماهنگ شده تا به فعالیت خود در این مسیر ادامه بدهند.

عضو شورای اسلامی شهر رودهن خاطرشان کرد: طی ماه گذشته دو مرتبه قطعی آب حادثه‌ای داشتیم، بار اول به دلیل آتش‌سوزی در پردیس و بار دوم به دلیل حفاری و شکستگی لوله مشکل در آبرسانی ایجاد شده بود طی ماه‌های اخیر آبرسانی آب شرب در رودهن مشکل نداشته است.

عاشقی عنوان کرد: پل نمیر یکی از آثار تاریخی مهم شهر رودهن است، ساخت اتوبان این مسیر را تبدیل به شاهراه می‌کند و اتصال جاده بومهن به دماوند ترافیک زیادی را در منطقه ایجاد می‌کند، با خرید خانه‌های اطراف پل باغات و خانه‌های قدیمی را حفظ می‌کنیم و با برنامه‌ریزی انجام شده ساخت چادرهای عشایری، آلاچیق و برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در اطراف پل را به منظور توسعه بوم گردی در دست اقدام داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا