رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند خبر داد؛

توزیع میوه دولتی براساس نیاز شهروندان در کلیه میوه فروشی‌های شهرستان دماوند/ شهروندان گران نخرید

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از توزیع میوه دولتی براساس نیاز شهروندان در کلیه میوه فروشی‌های این شهرستان خبر داد.

آرش آقاجان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: کلیه مراکز عرضه میوه و تره‌بار نسبت به جذب سهمیه میوه دولتی از صبح روز شنبه با مراجعه به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند اقدام و سپس توزیع مردمی نمایند.

وی افزود: در صورتی که برخی از مراکز میوه و تره‌بار دیگری میوه خود را تامین از مکان‌های دیگری تهیه می‌نمایند، به هیچ عنوان حق‌گران فروشی ندارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند بیان کرد: با توجه به روند توزیع میوه تنظیم بازار در سطح شهرستان دماوند در حال حاضر قیمت سیب ۵.۸۰۰ تومان و پرتقال ۴.۹۰۰ تومان می‌باشد.

آقاجان احمدی تصریح کرد: در مشاهده هرگونه تخلف گران‌فروشی برابر موجودی و تخلف صورت گرفته از سوی بازرسان نظارتی جریمه قطعی می‌شوند.

وی گفت: کلیه صنوف مجاز به فعالیت در ایام نوروز توسط بازرسان صمت و اتاق اصناف به‌صورت محسوس و نامحسوس شبانه‌روزی رصد می‌شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند عنوان کرد: در صورت هر گونه گران‌فروشی مبالغ جریمه بسیار سنگین و پلمب نیز از جمله موارد تنبیهی برای آنها در نظر گرفته شده است.

آقاجان احمدی در پایان گفت: از کلیه کسبه محترم که در ایام نوروز صرفاً جهت خدمات‌رسانی به شهروندان بزرگوار زحمات زیادی کشیده‌اند، نهایت تشکر و قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا