تنها 10 درصد اتباع خارجی در شهرستان دماوند مجوز اشتغال دارند

رئیس اداره کار، تعاون و امور اجتماعی شهرستان دماوند با بیان اینکه تنها 10 درصد اتباع خارجی این شهرستان مجوز اشتغال دارند، گفت: از ۴۰ هزار اتباع خارجی ساکن در شهرستان دماوند، فقط چهار هزار نفر مجوز اشتغال دارند.

علی مشهدی‌عباسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: اتباع خارجی، عراقی و افغانستانی ساکن در شرق استان تهران شامل شهرستان‌های دماوند، پردیس و فیروزکوه باید برای دریافت مجوز کارت به اداره کار، تعاون و امور اجتماعی شهرستان دماوند مراجعه کنند.

وی گفت: افراد قبل از مراجعه، مدارک لازم را تکمیل و به همراه داشته باشند تا برای مجوز کارت اشتغال آنها اقدام شود ضم آنکه افراد برای صدور پروانه کار باید مبلغ سه‌ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به حساب خزانه‌داری کل استان تهران واریز کنند و با در دست داشتن مدارک ذکر شده به اداره کار، رفاه و امور اجتماعی مراجعه کنند.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند تصریح کرد: در این شهرستان ۴۰ هزار نفر اتباع خارجی سکونت می‌کنند که از این تعداد تنها چهار هزار نفر مجوز اشتغال دارند و بقیه افراد غیرمجاز هستند.

مشهدی عباسی استفاده از نیروی انسانی جهت اشتغال اتباع غیرمجاز را تخلف عنوان کرد و گفت: مجازات این افراد ۹۱ الی ۱۸۰ روز زندانی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا