تنش و اختلاف شدید بین ادارات بنیاد مسکن و منابع طبیعی شهرستان دماوند جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ۵۵ هکتار از اراضی روستای آئینه‌ورزان/ منابع طبیعی دماوند: زمین به نهاد دیگری واگذار شده است/ بنیاد مسکن دماوند: طبق استعلامات منابع طبیعی و سایر نهادها مالکیتی ندارند

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ۵۵ هکتار از اراضی روستای آئینه‌ورزان با تنش و اختلاف شدید بین ادارات بنیاد مسکن و منابع طبیعی شهرستان دماوند مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حوالی ظهر امروز سه‌شنبه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند ۵۵ هکتار از اراضی روستای آئینه‌ورزان را برای جانمایی طرح نهضت ملی مسکن با ورود ادوات سنگین در حال آماده‌سازی کردن بود که یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند با ادعای اینکه زمین قبلاً به نهاد دیگری واگذار شده و هنوز سند مالکیت ابطال‌ نشده مانع اجرای کار و توقف فعالیت این ارگان شد.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند مدعی بود که طبق استعلامات این زمین به مسکن و شهرسازی واگذار شده و منابع طبیعی و سایر نهادها مالکیتی ندارند.

با توجه اختلاف و تنش پیش آمده بین دو اداره بنیاد مسکن و منابع طبیعی شهرستان دماوند اهالی روستا هم با اجرای طرح نهضت ملی مسکن و از بین رفتن مراتع دامداری مخالفت داشتند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل