نهایت تلاش‌ در جهت ارائه راهکارهای اجرایی برای توسعه و آموزش ورزش‌ رزمی کاراته در دماوند

رئیس هیئت کاراته استان تهران گفت: هیئت کاراته استان تهران نهایت تلاش‌ خود را برای ارائه راهکارهای اجرایی جهت توسعه و آموزش ورزش‌ رزمی کاراته در شهرستان دماوند انجام می‌دهد.محمدمهدی عطایی در حاشیه بازدید سفرهای خود به شهرستان دماوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: بازدید از شهرستان‌های استان تهران به صورت دوره‌ای انجام می‌شود که این بازدید امروز به شهرستان دماوند اختصاص یافت تا از نزدیک با رئیس هیئت کاراته این شهرستان دیدار و راهکارهای اجرایی جهت توسعه و آموزش این رشته ورزشی رزمی ارائه گردد.

وی افزود: شهرستان دماوند یکی از شهرستان‌هایی در سطح استان تهران است که توانسته در رده سنی جوانان و نوجوانان افراد زیادی را در رشته کاراته جذب کنند و استان تهران برای این شهرستان موضوع توسعه همگانی و قهرمانی این رشته ورزشی رزمی را در نظر دارد.

رئیس هیئت کاراته استان تهران با بیان اینکه سال 95، سال آموزش برای رزمی کاراها در نظر گرفته شده است، گفت: در این دیدار با مسئولان شهرستان دماوند مقرر گردید با اعزام مربی خانم و آقا و برگزاری اردوهای مشترک تا پایان سال جاری این رشته ورزشی در این شهرستان با توجه به ظرفیت‌های ارائه شده، توسعه پیدا کند.

عطایی در خصوص احداث مکان ورزشی این رشته رزمی، بیان کرد: ساخت مکان‌های ورزشی بر عهده سازمان ورزش و جوانان است و ساخت و ساز از فعالیت‌های عمرانی به حساب می‌آید که توسط اداره کل یا اداره ورزش و امور جوانان شهرستان دماوند انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: همچنین ما فقط بر موضوع آموزش و تکمیل سالن ورزشی از نظر تجهیزات و امکانات ورزشی را بر عهده خواهیم داشت که طبق تفاهم‌نامه سالن ورزشی شهر دماوند تجهیز خواهد شد.

رئیس هیئت کاراته استان تهران با اشاره به اینکه هدف از برگزاری کلاس‌های آموزشی رسیدن هیئت کاراته شهرستان دماوند به سطح میانی است، افزود: آموزش و اعزام مربی در نشستی با مسئولان شهرستان دماوند پیشنهاد گردید و مورد توافق قرار گرفت که با پیگیری رئیس هیئت کاراته این شهرستان، قطعاً امسال سال شکوفایی برای کاراته‌کاهای شهرستان دماوند خواهد بود.

عطایی ادامه داد: همچین طی حکمی فرماندار شهرستان دماوند، طبق تصویب هیئت کاراته استان تهران به عنوان عضو هیئت کاراته رئیسه استان تهران منصوب شدند که این سمت امتیازی برای رشد و رونق کاراته در این شهرستان می‌باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین طبق آخرین آمار 97 نفر هزار کاراته‌کا زیر مجموعه 33 هیئت کاراته در شهرستان استان تهران مشغول به فعالیت هستند که موفق‌ترین این هیئت‌ها در بانوان شهرستان ملارد و در آقایان شهرستان اسلامشهر است.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل