تقویت امر نماز جمعه در شهرستان دماوند، بسیار حائز اهمیت است/ با تعامل سازنده به دنبال حضور پررنگ مردم در مساجد و پایگاه های مردم نهاد هستیم

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه تقویت امر نماز جمعه در شهرستان دماوند، بسیار حائز اهمیت است، گفت: با تعامل سازنده به دنبال حضور پررنگ مردم در مساجد و پایگاه های مردم نهاد هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مورد نظر در این نهاد مقدس اظهار کرد: با توجه به توفیقی که حاصل گردیده است، سعی در ایجاد تعامل مثبت با ادارات و سایر نهادها داریم و اولین موضوعی که برای ما بسیار حائز اهمیت است، تقویت امر نماز در شهرستان است.

وی با استناد بر آیه شریفه قرآن مبنی بر اهمیت اقامه نماز افزود: امیدواریم با تعامل سازنده با نهادها، شاهد تقویت اقامه نماز در ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها باشیم؛ چرا که نماز جمعه متعلق به جناح خاصی نبوده و همه اقشار و گروه‌های سیاسی معتقد به نظام و اصل ولایت مطلق فقیه، لازم است تا در آن حضور یابند.

امام جمعه شهرستان دماوند، ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم در این امر خاطرنشان کرد: علاوه بر دعوت از تمام اقشار و نهادها برای شرکت در نماز جمعه در محل مسجد جامع دماوند، نگاه ویژه‌ای به قشر بانوان داریم و با برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و مذهبی، سعی بر اهمیت به حضور بانوان به عنوان بخش عظیمی از جامعه داریم.

فتاح دماوندی تأکید کرد: امیدواریم که با تعامل سازنده با تمامی نهادها و همکاری با فرمانداری و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شاهد حضور پر رنگ مردم در مساجد و پایگاه‌های مردم‌نهاد به عنوان سرمایه‌های بزرگ کشور بوده و از حضور آن‌ها استفاده نماییم.

وی با اشاره به اهمیت موضوع قدردانی از مردم به عنوان افراد همیشه در صحنه گفت: دفتر امام جمعه، نهادی فرهنگی است و در زمینه اجرایی بیشتر به موضوع مطالبات مردم از نهادهای مختلف می‌پردازد.

امام جمعه شهرستان دماوند افزود: دفتر امام جمعه، پناهگاهی است که مردم به عنوان آخرین نهاد به آن مراجعه می‌کنند؛ امیدواریم با حل و فصل موضوعات در نهادهای مربوط، مسائل بدون انتقال به دفتر امام جمعه، سر و سامان یافته و حل و فصل شود.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل