در دیدار با مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران عنوان شد؛

حمایت مسئولان از تشکیل و توسعه تعاونی‌ها در شهرستان دماوند/ تقویت تعاونی‌ها باعث رشد اقتصاد شهری و روستایی می‌شود/ فعالیت ۳۹۷ تعاونی در سطح شهرستان دماوند

دیدار فرماندار شهرستان دماوند با مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران نسبت به حمایت مسئولان از تشکیل و توسعه تعاونی‌ها در این شهرستان تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، فرماندار شهرستان دماوند و معاون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و مدیران این اداره کل در دفتر فرماندار شهرستان دماوند دیدار و پیرامون موضوع تعاونی‌ها و مشکلات آنان بحث و تبادل نظر کردند.

مجید صفری، فرماندار شهرستان دماوند در این دیدار ضمن اعلام حمایت مسئولان از تشکیل و توسعه تعاونی‌ها در سطح شهرستان دماوند اظهار داشت: نگاه شهرستان نسبت به تعاونی‌ها، نگاه توسعه‌ای است و برای این منظور آمادگی وجود دارد همه زمینه‌های لازم برای فعالیت هرچه بیشتر آنان فراهم گردد.

وی تقویت تعاونی‌ها را باعث رونق فضای اقتصادی در جامعه دانست و بیان داشت: تقویت تعاونی‌ها، باعث تقویت بنیه اقتصادی شهری و روستایی می‌شود و می‌تواند تأثیر زیادی بر روند اشتغال‌زایی و توسعه فضای کسب و کار در جامعه گردد.

فرماندار شهرستان دماوند از مسئولان تعاون استان خواست تا بیش از پیش به معرفی ظرفیت‌های تعاونی‌ها و شناسایی زمینه هرچه بیشتر فعالیت آنان در شهرستان به مردم اقدام نمایند.

گفتنی است در شهرستان دماوند ۳۹۷ تعاونی فعال وجود دارد که تعداد ۵۹۱۱۹ عضو با سرمایه اولیه‌ای بالغ‌بر ۱۶ میلیارد تومان فعالیت می‌نمایند که تاکنون توانسته‌اند بیش از ۲۰ هزار شغل در منطقه ایجاد نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا