تصفیه‌خانه شماره 2 مسکن مهر مهرآباد رودهن در حال آماده‌سازی و تحویل است/ نبود روشنایی و راه دسترسی، عمده مشکل مسکن مهر مهرآباد/ نصب 470 کنتور در تعاونی مهر یک و چهار مسکن مهر مهرآباد

آماده‌سازی و تحویل تصفیه‌خانه شماره 2 مسکن مهر مهرآباد رودهن و نصب 470 کنتور در تعاونی مهر یک و چهار مسکن در این پروژه از جمله موضوعات مطرح شده در نشست شورای مسکن شهرستان دماوند بود.

مسعود هادی‌زاده، رئیس اداره آب و فاضلاب شهر رودهن نیز در نشست شورای مسکن مهر شهرستان دماوند در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: با توجه به رها شدن فاضلاب در سال‌های گذشته، در اردیبهشت‌ماه سال جاری جمع‌آوری فاضلاب مسکن مهرآباد در دستور کار قرار گرفت و تاکنون مشکلی در این خصوص وجود نداشته است.

وی ادامه داد: خوشبختانه تصفیه‌خانه شماره یک مهرآباد تحویل اداره آب و فاضلاب گردید و لازم است افراد در خصوص خرید انشعاب اقدام کنند.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهر رودهن اضافه کرد: همچنین تصفیه‌خانه شماره 2 نیز در حال انجام فرایند آماده‌سازی برای تحویل است که باید ظرف مدت یک ماه این اقدام اجرایی شود.

هادی‌زاده در خصوص انتقال آب تصریح کرد: در مردادماه سال جاری خط انتقال آب و اتصال‌ها به بهره‌برداری رسیده و مخزن پنج هزار متر مکعب مهرآباد مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و در حوزه فاضلاب نیز مشکل خاصی وجود ندارد.

*نبود روشنایی و راه دسترسی، عمده مشکل مسکن مهر مهرآباد

همچنین رضا اسماعیلی رئیس اتحادیه مسکن مهر شهرستان دماوند اظهارداشت: 90 درصد از مشکلات پروژه مسکن مهک گیلاوند برطرف شده و فقط در قسمت ۱۶ هکتاری بحث انشعابات دارای مشکلاتی است که خط انتقال آب و گاز انجام شده و تنها علمک‌گذاری باید مد نظر قرار گیرد؛ همچنین 90 درصد از امور مربوط به اداره برق نیز به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: در پروژه مهرآباد مشکل آب و فاضلاب حل شده و سه دستگاه تصفیه خانه آماده است، تصفیه خانه یک و دو مشکلی ندارند و تصفیه خانه دو در حال اجرای تحویل است.

رئیس اتحادیه مسکن مهر شهرستان دماوند از نبود روشنایی و معضلات راه دسترسی به عنوان مشکلات مسکن مهر مهرآباد نام برد و بیان کرد: در طول روزهای اخیر تمام شبکه 16 هکتاری در حال اجرای برق رسانی است و خوشبختانه در طول سه سال اخیر تعاونی‌ها از جهت نظارت تسلط بیشتری بر پیمانکاران دارند و از این رو روند پیشرفت اجرایی مسکن مهر بهتر شده است.

*نصب 470 کنتور در تعاونی مهر یک و چهار مسکن مهر مهرآباد

علیرضا قاسمی، رئیس اداره برق بخش رودهن در خصوص مسائل مربوط به برق مسکن مهر مهرآباد بیان کرد: در 20 روز قبل مناقصه‌ای انجام شد و 770 میلیون تومان به پیمانکار ابلاغ شد که 300 میلیون از این میزان در خصوص مهر یک و چهار هزینه گردید.

وی اضافه کرد: تا پایان ماه جاری تعداد 470 کنتور در تعاونی‌های یک و چهار نصب خواهد شد که 40 کنتور نیز در طول روزهای اخیر نصب گردید.

رئیس اداره برق بخش رودهن در خصوص روشنایی بلوار اصلی مسکن مهر گفت: تاکنون 107 میلیون تومان در این خصوص اعتبار دریافت کردیم که به محض اتمام دو پروژه مذکور در دستور کار قرار خواهد گرفت.

خروج از نسخه موبایل