رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند:

تشکیل 900 پرونده شکایت از واحدهای صنفی دماوند طی 6 ماه گذشته/ انجام تاکنون بیش از 7 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی دماوند

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند از تشکیل 900 پرونده شکایت از واحدهای صنفی این شهرستان طی 6 ماه گذشته خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 7 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان دماوند انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رضا میرزاکریمی با اشاره به فعالیت‌های این نهاد طی 6 ماه گذشته اظهار داشت: در این مدت 900 پرونده شکایت تشکیل به صورت میانگین روزانه 5 مورد رسیدگی و از این تعداد 245 پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

وی در خصوص کشف کالای قاچاق در شهرستان دماوند اضافه کرد: طبق بازرسی‌های صورت گرفته، 3 هزار نخ سیگار، یکصد قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و یکصد قلم آبمیوه، دلستر و آدامس کالای قاچاق از ابتدای سال تاکنون کشف شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند همچنین در خصوص جلوگیری از احتکار کالا در منطقه نیز عنوان داشت: به منظور جلوگیری از احتکار کالا در سطح شهرستان 24 گشت مشترک به همراه اداره تعزیرات حکومتی، پلیس آگاهی، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی و اداره صنعت و معدن و تجارت انجام شد.

میرزاکریمی خاطرنشان کرد: طی بازدیدهای صورت گرفته 750 کیلوگرم کود شیمیایی در دو مرحله و همچنین 4 هزار فیلتر تصفیه آب احتکار شده، کشف شد.

وی با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته از ابتدای سال تاکنون در سطح شهرستان ادامه داد: 3 تیم بازرسی در سه شهر دماوند، رودهن و آبسرد به طور میانگین روزانه 15 بازرسی را در هر شهر انجام می‌دهند و از ابتدای سال تاکنون 7 هزار و 350 مورد بازرسی صورت گرفته است.

این مقام مسئول یکی از اقدامات مهم این نهاد را طی یکساله گذشته، پاسخگویی شبانه‌روزی سامانه 124 دانست و گفت: فعالیت بازرسان این نهاد همواره در خارج از ساعت اداری، آخر هفته و همچنین در ایام تعطیل به صورت مداوم است.

میرزاکریمی تصریح کرد: در خصوص طرح شکایت از طریق سامانه تلفنی 124 روزانه 40 تماس تلفنی با این سامانه برقرار می‌شود که در مجموع در 6 ماه گذشته هفت هزار و دویست تماس با سامانه گرفته شد.

وی همچنین از عرضه حدود 10 تن گوشت برزیلی با ارز 4200 هزار تومان در سه فروشگاه غذایی شهرستان با قیمت هر کیلوگرم 29 هزار تومان خبر داد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا