رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند

تشکیل پرونده تعزیراتی برای ۱۱ انبار واحدهای تولیدی دماوند به‌علت عدم اعلام موجودی کالا

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از تشکیل پرونده تعزیراتی برای ۱۱ انبار واحدهای تولیدی این شهرستان به‌علت عدم اعلام موجودی کالا خبر داد.

آرش آقاجان احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: در طرح ساماندهی انبارها، توسط بازرسی و کارشناسان صنعت، معدن و تجارت ۱۱ انبار در شهرستان دماوند طی هفته اخیر شناسایی شد که اقدامات قانونی جهت ثبت در سامانه جامع انبارها نکرده‌اند.

وی افزود: عدم اعلام موجودی کالا نیز از جمله تخلفات آنان بوده که نهایتا منجر به تشکیل ۱۱ پرونده تعزیراتی شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: پهناور بودن شهرستان دماوند شناسایی انبارهایی که اقدام به ثبت در سامانه نکرده‌اند را بسیار مشکل می‌کند که در این بین نیازمند مساعدت شوراهای اسلامی روستاها، پایگاه‌های بسیج‌، دستگاه‌های دولتی و شهروندان بزرگوار هستیم.

آقاجان احمدی تصریح کرد: کلیه واحدهای توزیعی یا تولیدی که بجز محصولات روزمره فعالیت خود، فعالیت انبارش و نگهداری کالا نیز مشمول حالشان می‌شود، حتماً نسبت به ثبت انبار و اعلام موجودی در موعدهای مقرر اقدام نمایند.

وی گفت: اماکنی شامل جایگاه‌های سوخت ، شعبه های توزیع نفت سفید، گاز مایع و داروخانه‌ها از این قانون مستثنی نیستند که تعدادی از آنها تاکنون اقدام مثبتی نکرده‌اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند عنوان کرد: از آنجایی که بارها اطلاع‌رسانی و مکاتبات صورت پذیرفته است به ناچار برابر قانون برخورد خواهیم کرد مقتضی است هر چه زودتر و قبل از بروز هر گونه مشکلی اقدام لازم نسبت به ثبت‌نام انبار و اعلام موجودی مستمر نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا