تشکیل و آغاز فعالیت کارگروه گردشگری و سرمایه‌گذاری شهرستان دماوند با هدف حمایت از سرمایه‌گذاران

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دماوند از تشکیل و آغاز فعالیت کارگروه گردشگری و سرمایه‌گذاری این شهرستان با هدف حمایت از سرمایه‌گذاران خبر داد.

علی افضلی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت: امروز طی جلسه ای در محل فرمانداری با ریاست فرماندار محترم شهرستان دماوند، کارگروه گردشگری و سرمایه‌گذاری تشکیل و به دبیری اداره میراث فرهنگی و گردشگری و عضویت دیگر اعضای مرتبط، کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: یکی از مهم ترین اهداف این کارگروه، حمایت از سرمایه‌گذاران در این بخش است که علاوه بر اینکه مجموعه ای از طرح‌های گردشگری به دبیرخانه ارائه می شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دماوند گفت: این دبیرخانه نیز طرح‌ها را از زوایای مختلف درجه بندی و بررسی خواهد کرد و بر اساس اهمیت و اولویت در کارگروه مطرح می شود.

افضلی گفت‌: امید است با توجه به ظرفیت بالای شهرستان دماوند در حوزه گردشگری که به‌ عنوان قطب گردشگری استان تهران شناخته می‌شود، در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین امید است با حمایت سرمایه‌گذاران بتوانیم بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب در رفع موانع گردشگری گام برداریم.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل