تخلفات انتخاباتی خرید و فروش رآی در بخش رودهن مورد رصد و شناسایی قرار گرفته است

رئیس حوزه قضایی بخش رودهن گفت: تخلفات انتخاباتی خرید و فروش رآی در بخش رودهن مورد رصد و شناسایی قرار گرفته است.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی به ریاست خدایاری رئیس حوزه قضایی رودهن و با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

در این جلسه که ذوالفقاری بخشدار رودهن و دیگر مسئولان نیز حضور داشتند ضمن تشریح آخرین وضعیت انتخاباتی توسط اعضاء ستاد و ارائه اخبار و گزارشات مربوط به جرائم و تخلفات انتخاباتی، نسبت به چگونگی برخورد با تخلفات و نحوه حفظ و صیانت از آراء مردم بحث و تبادل و نظر و اتخاذ تصمیم گیری شد.

در حاشیه این نشست، زیداله خدایاری دادستان رودهن در جمع خبرنگاران رسانه‌ای، خبر از شناسایی تعدادی از کاندیداهای شورای شهر و روستا و نیز لیدرهای مرتبط با تخلفات و جرائم انتخاباتی آنان خبر داد و بیان داشت: ضمن رصد مستمر فعالیت‌های انتخاباتی تعدادی از عوامل اصلی و مرتبطینی که تا این لحظه مرتکب جرائم و تخلفات انتخاباتی از جمله خرید و فروش رآی و تهدید و تطمیع مردم شده اند از طریق مراجع اطلاعاتی و امنیتی و مخابراتی مورد رصد و شناسایی قرار گرفته اند و در زمان مقتضی و زود هنگام با آنان برخورد شدید قضائی خواهد شد.

این مقام قضائی به عوامل اجرایی و نظارتی نیز توصیه کرد: رعایت اصل بی طرفی و حفظ و صیانت از آراء صحیح مردم را ملاک عمل قرار دهند و در صورت اقدام خلاف مقررات و عبور از قانون و یا تساهل و تسامح با برخورد شدید قضائی مواجه خواهند شد.

رئیس حوزه قضائی رودهن از مردم شریف نیز خواست مراقبت کنند مورد تهدید و تطمیع برخی از نامزدهای انتخاباتی قرار نگیرند و خواسته یا ناخواسته خود را در معرض اتهام قرار ندهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا