سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند خبر داد؛

تخصیص ۴۰۰ میلیون تومان کمک نقدی به حوزه بهداشت و درمان دماوند تا هفته آینده/ سلامت جامعه در گرو همراهی مردم و اجرای درست تصمیمات اتخاذ شده خواهد بود

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند از تخصیص ۴۰۰ میلیون تومان کمک نقدی به حوزه بهداشت و درمان دماوند تا هفته آینده خبر داد و گفت: سلامت جامعه در گرو همراهی مردم و اجرای درست تصمیمات اتخاذ شده خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری در نشست ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود باید با تعامل و هماهنگی با سیاست های ستاد ملی، شرایط را برای زندگی مردم راحت تر کنیم.

وی افزود: در این راستا تمام تجهیزات مورد نیاز شبکه بهداشت و درمان باید تبیین و در اسرع وقت تامین شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت‌گرفته ۴۰۰ میلیون تومان در راستای کمک به حوزه بهداشت تامین و در هفته آینده در اختیار شهرستان قرار خواهد گرفت و این امر هیچ ارتباطی با موضوع ارزش افزوده ندارد.

حیدری تصریح کرد: این مبلغ در هیچ یک از شهرستان های استان تهران جذب نشده و می‌تواند آرامش نسبی در حوزه بهداشت و درمان ایجاد کند.

وی گفت: در خصوص رسیدگی به وضعیت بیماران ناقل با علائم خفیف در صورت تامین نیروی درمانی می‌توان محل جدیدی پیش بینی و دوران نقاهت را در آن محل‌ بگذرانند که تا ۲۴ ساعت آینده یکی از نقاط مد نظر انتخاب و تجهیز آن انجام‌ خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند گفت: سلامت جامعه در گرو همراهی مردم و اجرای درست تصمیمات اتخاذ شده خواهد بود و امیدواریم با تحقق این امر از این موضوع عبور کرده و شاهد پایان این بیماری باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا