امام جمعه دماوند:

تحریم‌های دشمنان علیه ملت ایران به فرصتی برای شکوفایی کشور تبدیل شود/ تحریم‌ها باید وسیله‌ای برای رسیدن به ابتکار و کار در کشور باشد/ تقلید از غرب، باستان‌گرایی و ضدیت با اسلام سرلوحه اقدامات ضد فرهنگی رژیم پهلوی بوده است

امام جمعه دماوند با بیان اینکه تقلید از غرب، باستان‌گرایی و ضدیت با اسلام سرلوحه اقدامات ضد فرهنگی رژیم پهلوی بوده است، گفت: تحریم‌های دشمنان علیه ملت ایران به فرصتی برای شکوفایی کشور تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه شهر دماوند اظهار کرد: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خوب است که مبانی خصومت آمریکا با ملت ایران را بازنگری کنیم.

وی افزود: علت این تحریم‌ها و فشارهای دشمنان ما چیست و عامل خصومت آمریکا با ما این نیست که ما مرگ بر آمریکا می‌گوییم و با ما مخالف‌اند.

امام جمعه دماوند ادامه داد: امروز برخی‌های می‌گویند شعار مرگ بر آمریکا سر ندهیم تا مشکلات حل شود و یا از ملت‌های مظلوم دفاع نکنیم.

فتاح دماوندی بیان کرد: همچنین برخی دیگر می‌گویند انرژی هسته‌ای را تعطیلی کنیم تا دشمنان دست از دشمنی بردارند؛ مگر قبل از انقلاب که هیچ کدام از این علت‌های نبود آمریکایی‌ها به ما خوبی کردند؟

وی گفت: علت دشمنی آمریکا با برخی از کشورهای به خاطر منافع استعماری و نظام لیبرال دموکراسی آنهاست و به خاطر روحیه استکباری و برتری طلبانه آمریکاست.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: ایران قبل و بعد انقلاب برای آمریکایی‌ها فرقی ندارد و در هر صورت می‌خواهند ما آر استعمار کنند و از منافع این کشور بهره‌مند شود.

فتاح دماوندی افزود: در این شرایط باید ترحیم‌ها را به فرصتی برای شکوفایی تبدیل کنیم و در شرایط تحریم باید استعدادهای ناب جوانان را به فعلیت برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در شرایط فعلی تحریم باید وسیله‌ای برای رسیدن به ابتکار و کار در کشور تبدیل شود و اینکه از محصول دیگران بی‌نیاز شویم دیگران را محتاج محصول خودمان کنیم.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل (ره) تأکید داشتند روز پیروزی کشور ما این است که اتکا به خدای تبارک و تعالی داشتیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا