همزمان با فرا رسیدن روز ملی اصناف، طی آیینی با حضور معاون فرماندار، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، رئیس اتاق اصناف و جمعی از رؤسای اتحادیههای صنفی شهرستان دماوند، از کسبه نمونه و فعالان برتر بازار این شهرستان تجلیل شد.
به گزارش پایگاه خبری تارود، مسئولان شهرستان دماوند با حضور در واحدهای صنفی منتخب، ضمن تبریک روز ملی اصناف به جامعه بزرگ بازاریان، از تلاشهای صادقانه و نقشآفرینی مؤثر این قشر در تأمین نیازهای شهروندان، حفظ پویایی بازار و ارتقای کیفیت خدمات تقدیر کردند.
در این بازدیدها، با اهدای لوح سپاس و شاخه گل از زحمات کسبهای که با رعایت اخلاق حرفهای، تعهد و مسئولیتپذیری در شرایط مختلف اقتصادی در کنار مردم بودهاند، قدردانی شد.
فرزام، معاون فرماندار شهرستان دماوند در حاشیه این دیدارها با بیان اینکه اصناف یکی از ارکان اصلی اقتصادی و اجتماعی کشور هستند، اظهار کرد: نقش بیبدیل کسبه و بازاریان در ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی، تنظیم بازار و تقویت سرمایه اجتماعی بر هیچکس پوشیده نیست.
وی افزود: فعالان صنفی شهرستان دماوند همواره با همراهی و همکاری دلسوزانه خود در مسیر خدمترسانی و تأمین رفاه شهروندان، یاریگر دستگاههای اجرایی بودهاند و امروز این تجلیل، نمادی از قدردانی از تعهد و وجدان کاری این قشر شریف است.
بهنام، رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند نیز ضمن تبریک این روز، بر اهمیت حمایت از تولید و کسبوکارها تأکید کرد و موفقیتهای اخیر در بازار شهرستان را حاصل همدلی و تعامل نزدیک میان جامعه صنفی و مسئولان دانست.
این برنامه با هدف پاسداشت مقام و منزلت اصناف و ارج نهادن به تلاشهای بیوقفه فعالان اقتصادی شهرستان دماوند برگزار شد؛ قشری که در توسعه، ثبات و شکوفایی اقتصادی شهرستان همواره پیشگام بودهاند.
انتهای پیام/