تاکید بر برخورد قاطع پلیس با توزیع کنندگان مواد مخدر و روانگردان در شهرستان دماوند

فرماندار شهرستان دماوند گفت: باید با اقدامات فرهنگی و آموزشی مضرات مصرف مواد مخدر برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان تبیین شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود، رضا طاهرخانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان دماوند بیان داشت: شاخص‌های فرهنگی، اقتصادی و کم توجهي خانواده از موضوعاتی هستند که باعث به وجود آمدن اعتیاد می‌شود.

️وی افزود: نهادها و سازمان‌های ذیربط در رابطه مقابله با اعتیاد باید موارد فرهنگی و آموزشی با اولویت برنامه‌های آگاهی بخشی به نوجوانان و جوانان مد نظر داشته باشند.

️رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان دماوند گفت: در راستای پیشگیری از اعتیاد در جامعه نهادهای فرهنگی همچون مدارس، دانشگاه‌ها و … باید به صورت جدی وارد عمل شوند.

️طاهرخانی با تاکید بر اقدام قاطع پلیس با توزیع کنندگان مواد مخدر گفت: پلیس مواد مخدر با حمایت حوزه قضایی در اجرای عملیات ضربتی، برخورد قاطع با توزیع کنندگان مواد مخدر و روانگردان در مناطق آلوده شهرستان خواهند داشت.

️فرماندار دماوند ضمن تبریک هفته فراجا به همه تولید کنندگان امنیت در شهرستان گفت: پلیس در سطح جامعه برای شهروندان تولید کننده نظم، امنیت و آرامش است که با اقتدار آماده ایثار و خدمت به مردم می‌باشند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل