تامین اعتبار مرمت و بازسازی قلعه تاریخی محله کوهان شهر کیلان/ تخصیص اعتبارات ملی جهت مرمت و بازسازی امامزاده معطم الطاهر روستای اهران و دو برار شهر کیلان/ عملیات عمرانی مرمت و بازسازی حمام تاریخی روستای مرا به زودی اجرایی می‌شود

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان دماوند از تامین اعتبار مرمت و بازسازی قلعه تاریخی محله کوهان شهر کیلان به همراه تخصیص اعتبارات ملی جهت مرمت و بازسازی امامزاده معطم الطاهر روستای اهران و دو برار شهر کیلان خبر داد.

شهرام شریفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت: ابلاغ تامین اعتبار از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر کیلان جهت مرمت و بازسازی قلعه تاریخی کوهان انجام شده است.

وی افزود: به زودی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر کیلان مرمت و بازسازی قلعه تاریخی کوهان آغاز خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان دماوند عنوان کرد: همچنین تامین تامین اعتبار پروژه از سوی کمیته انطباق فرمانداری شهرستان دماوند مصوب شده که به زودی با انتخاب پیمانکار عملیات مرمت و بازسازی قلعه تاریخی کوهان آغاز می‌شود.

شریفی بیان کرد: هزینه مرمت و بازسازی امامزاده معطم الطاهر روستای اهران و دو برار کیلان از اعتبارات ملی جذب شده پیمانکار انتخاب شده است و به‌زودی کار مرمت و بازسازی این دو امامزاده تاریخی اجرای می‌گردد.

*عملیات عمرانی مرمت و بازسازی حمام تاریخی روستای مرا به زودی اجرایی می‌شود

وی گفت: از طریق منابعی که خیرین در اختیار گذاشتند، هزینه مرمت و بازسازی حمام تاریخی روستای مرا تامین شده است و با انتخاب پیمانکار به زودی عملیات عمرانی آغاز خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل