امام جمعه دماوند:

بیشتر امورات کاری باید به جوانان سپرده شود/ همفکری مسئولان با جوانان برای نقش‌آفرینی بیشتر آنها در جامعه انجام گیرد/ وظیفه مسئولان پیگیری مطالبات مردمی است

امام جمعه دماوند با بیان اینکه بیشتر امورات کاری باید به جوانان سپرده شود، گفت: همفکری مسئولان با جوانان برای نقش‌آفرینی بیشتر آنها در جامعه انجام گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در نخستین نشست شورای مشورتی جوانان شهرستان دماوند در محل فرمانداری با حضور جمعی از مسئولان اظهار کرد: نظام احتیاج به کمک جوانان دارد و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری بیشتر امورات کاری باید به جوانان سپرده شود و دولت نیز این امر مهم را باید مدنظر قرار دهد.

وی افزود: فرمانداری نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند است و قطعاً اختیاراتی در این زمینه دارد و بدون مشورت با او کار اجرایی صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه دماوند گفت: مهم این است، همه در کنار برای مردم، کشور و ملت کار کنیم هیچ کسی نباید نگران سیاسی شدن یا سیاسی بودن نشست نباشد و جوانان مختار هستند تا به نفع خودشان جلسه را سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کنند.

فتاح دماوندی ادامه داد: دوران مسئولیت ما کوتاه است و به زودی سپری می‌شود و این جوانان هستند که باید نقش‌آفرینی کنند و از هم‌اکنون مشورت دهند، ما مسئولان دست مساعدت به سوی جوانان دراز می‌کنیم و از همفکری آنان لذت می‌بریم.

*وظیفه مسئولان پیگیری مطالبات مردمی است

وی عنوان کرد: وظیفه مسئولان بازگویی مطالبات مردمی است، امام جمعه جایگاه اجرایی در کشور ندارد و ما مسئول هستیم که مطالبات مردم را منتقل کرده و حرف آنها را بشنویم.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: بنده شخصاً آماده پاسخگویی به سؤالات جوانان هستم، با کمک نماینده و فرماندار موضوعات مربوطه را پیگیری خواهیم کرد و در این خصوص باید جلساتی مستمر با حضور جوانان داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا