نماینده هیات امنای بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) دماوند خبر داد؛

کمک بیش از 3 میلیارد تومانی خیرین در روند ساخت بیمارستان حضرت فاطمه دماوند/ بهره‌برداری از بیمارستان حضرت فاطمه دماوند نیازمند کمک خیرین و مسئولان است/ پرداخت پنج میلیارد تومان در فاز دوم بیمارستان حضرت فاطمه دماوند توسط دانشگاه شهید بهشتی

نماینده هیات امنای بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) دماوند از کمک بیش از سه میلیارد تومانی خیرین در روند ساخت این بیمارستان خبر داد و گفت: بهره‌برداری از بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) دماوند دماوند نیازمند کمک خیرین و مسئولان است.

داود غلامی نماینده هیات امنای بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) دماوند در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: خیرین تاکنون مبلغ سه میلیارد و 400 میلیون تومان کمک کرده‌اند و کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای ساخت بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) نیز همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه خیرین بسیاری هستند که در حد توان خود دین خود را در این مجموعه بیمارستان ادا می‌کنند، گفت: علاوه بر این بیش از یک میلیارد تومان از هزینه‌های ساخت بیمارستان در فاز اول توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پرداخت شده و در فاز دوم نیز از هفت میلیارد تومان هزینه شده که حدود پنج میلیارد تومان را دانشگاه متقبل شده و دو میلیارد تومان نیز طی تفاهم‌نامه‌ای با یکی از خیران مقرر شده که پرداخت کند.

نماینده هیات امنای بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) دماوند با بیان اینکه عملیات ساخت فاز سوم بیمارستان و هزینه‌های مربوطه هنوز مشخص نیست، گفت: کار اجرایی را به گونه‌ای تقسیم کرده‌ایم که بتوانیم از کمک همه خیرین بهره‌مند شویم نه فقط یک خیر، به دنبال استفاده از خیرین بومی هر منطقه هستیم اما آن‌طور که انتظار داشتیم نتیجه نگرفتیم.

غلامی بیان کرد: طبق گفته خیرین شاخص اگر هر خیر دماوندی پنج میلیون تومان کمک کند، می‌توان سه بیمارستان ساخت اما متأسفانه تاکنون استقبال نشده است.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات خیرین و مسئولان از آنها درخواست کرد که کمک بیشتری کنند تا بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) از وضعیت فعلی خارج و به مرحله بهره‌برداری برسد.

بهره ‌برداری از بیمارستان حضرت فاطمه دماوند بهره ‌برداری از بیمارستان حضرت فاطمه دماوند داود غلامی نماینده هیات امنای بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) دماوند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا