برگزاری نشست مشترک انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان دماوند/ معاون فرماندار دماوند: توسعه و ترویج کتابخوانی باید از خانواده‌ها آغاز شود

معاون فرماندار شهرستان دماوند در نشست مشترک انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان گفت: توسعه و ترویج کتابخوانی باید از خانواده‌ها آغاز شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود، نخستین جلسه انجمن‌ کتابخانه‌های عمومی شهرستان دماوند به ریاست حمید دانش آموز معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری دماوند و با حضور دیگر اعضا در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری برگزار شد.

حمید دانش آموز گفت: توسعه و ترویج کتابخوانی باید از خانواده‌ها آغاز شود و والدین باید برنامه‌های مدون جهت تشویق فرزندان به مطالعه داشته و مدارس باید ساعتی را جهت مطالعه کتاب‌های غیر‌درسی دانش آموزان اختصاص دهند و تورهای کتابخانه گردی جهت بازدید آنها و آشنایی با کتابخانه برگزار کنند.

وی در ادامه گفت: کتابخانه‌های عمومی باید با بهره‌مندی با بهره‌گیری از روش‌های نو و خلاقانه، اعضای بیشتری به کتابخانه‌ها جذب کنند و با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و جذاب بتوانند این اعضا را حفظ کنند.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار دماوند بیان کرد: اداره راه و شهرسازی هرچه زودتر مسائل و مشکلات باقی مانده کتابخانه خیرساز مهندس پیمان را رفع سازد تا مردم منطقه بتوانند از این فضا و امکانات کتابخانه‌ای بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل